خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد؛

فراوانی گوشت مرغ در بازار برای شب عید

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۱۷

خوشبختانه ذخیره سازی مرکبات برای شب عید به اندازه کافی انجام خواهد شد و هیچگونه مشکلی برای تامین پرتقال شب عید وجود ندارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از فراوانی گوشت مرغ در بازار برای شب عید خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، دلاور حیدرپور در جلسه ستاد تنظیم بازار که در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد اظهار کرد: با توجه به ذخیره خوبی که برای مرغ انجام شده است، توزیع آن در شهرستان ها صورت می گیرد و با قیمت هر کیلو ۵ هزار و ۵۰۰ تومان به هم استانی ها عرضه می شود.

وی ادامه داد: شهروندان مازندرانی می توانند از این فرصت بوجود آمده استفاده کرده و برای تامین نیاز خود به فروشگاه های سراسر استان مراجعه کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه با توجه به نظارت کامل بر نحوه توزیع، خوشبختانه مشکلی برای توزیع مرغ مورد نیاز مردم در شب عید وجود ندارد گفت: گوشت مرغ منجمد به اندازه کافی در استان ذخیره سازی شده و جای هیچگونه نگرانی برای تامین مایحتاج مردم استان وجود ندارد.

به گفته حیدرپور، وضعیت عمومی بازار به جهت توزیع مرغ در راستای تنظیم بازار شب عید در استان مناسب است.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه وظیفه جهاد کشاورزی حمایت از تولید کننده است، اکنون هم باید با تنظیم بازار و توزیع مرغ در شهرستان ها از افزایش بی رویه قیمت جلوگیری کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها هماهنگی لازم را با شهرداری های شهرستان خود جهت دایر کردن میادینی برای عرضه مستقیم مرغ منجمد داشته باشند.

حیدرپور با بیان اینکه جهاد کشاورزی مازندران مسوول تولید مرغ در کشور است و در این راستا باید گوشت مرغ به اندازه کافی تولید و به بازار عرضه شود گفت: وظیفه ما تولید مرغ به میزان کافی در بازار است اما انتخاب خرید گوشت مرغ منجمد یا گرم بر عهده مصرف کننده است.

وی خاطرنشان کرد: برای تامین گوشت مرغ شب عید میزان تولید و عرضه افزایش یافته و با فراوانی تولید و عرضه گوشت مرغ مواجه هستیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در پایان به خریداری ۲۴ هزار تن مرکبات برای تنظیم بازار شب عید تاکنون اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی های لازم برای حمل مرکبات ذخیره شده به سایر استان ها فراهم شده و تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ تن مرکبات به ۲۴ استان ارسال شده است.

حیدرپور ادامه داد: خوشبختانه ذخیره سازی مرکبات برای شب عید به اندازه کافی انجام خواهد شد و هیچگونه مشکلی برای تامین پرتقال شب عید وجود ندارد.

وی افزود: امسال تامین مرکبات شب عید به سازمان تعاون روستایی واگذار شده در حالی که در گذشته بر عهده اتحادیه باغداران بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز