خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم فوتبال کارگران البرز:

بازیکنان با تجربه، سطح فنی رقابت های فوتبال المپیاد کارگران را افزاش می دهند

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۴۱۰

در تیم های شرکت کننده این رقابت ها، چندین بازیکن با سابقه حضور در تیم های ملی رده های سنی و یا لیگ های کشور حضور دارند که می توانند تضمین کننده کیفیت مطلوب این مسابقات باشند.

سرپرست تیم فوتبال کارگران البرز گفت: حضور بازیکنان با تجربه عضویت درلیگ های کشوری، سطح فنی رقابت های فوتبال این مسابقات را افزاش می دهد.

قاسم توکلی اظهار کرد: در تیم های شرکت کننده این رقابت ها، چندین بازیکن با سابقه حضور در تیم های ملی رده های سنی و یا لیگ های کشور حضور دارند که می توانند تضمین کننده کیفیت مطلوب این مسابقات باشند.

وی بیان کرد: بر خلاف باور عمومی که تیم های ورزش کارگری دارای رتبه های فنی پایینی هستند، روز اول مسابقات فوتبال اولین المپیاد کارگران کشور، خلاف این نظر را ثابت کرد.

سرپرست تیم فوتبال کارگران البرز به حضور چند بازیکن مطرح فوتبال کشور در این تیم اشاره کرد و گفت: کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال نوجوانان، بازیکن تیم های فوتبال سایپا، الوند همدان و شهرداری کرج، در این تیم عضویت دارند.

توکلی ادامه داد: به رغم توانایی های زیاد دیگر تیم های شرکت کننده در این رقابت ها، به کسب عنوان قهرمانی تیم البرز در مسابقات فوتبال این المپیاد اطمینان داریم.

وی گفت: تیم فوتبال شهرداری کرج که به نمایندگی از استان البرز در این مسابقات شرکت کرد، با تمرینات مداوم انجام شده در طول سال، جدی ترین گزینه بوسه زدن بر جام قهرمانی این رقابت ها است.

سرپرست تیم فوتبال کارگران البرز به دریافت کارت قرمز خود از داور در مسابقه ظهر امروز اشاره کرد و گفت: در یکی از صحنه های این دیدار، داور خطای مدافع حریف بر روی مهاجم تیم البرز را که در محوطه جریمه رخ داد نادیده گرفت که اعتراض ناشی از این رفتار داور، موجب اخراجم از زمین مسابقه شد.
در دومین روز از رقابت های فوتبال این المپیاد، فردا تیم های فوتبال مازندران و البرز در زمین فوتبال شهید وطنی قائمشهر با یکدیگر مسابقه می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز