خبرگزاری کار ایران

با اهدای شاخه گل بمناسبت روزپرستار؛

تقدیر کارگران و بازنشستگان مازندرانی از پرستاران بیمارستانهای تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۴۸۲

عصر امروز نصراله دریابیگی، محمدی فرماندار شهرستان قائمشهر همراه با جمع هیئت اجرایی خانه کارگرمازندران، در بیمارستان ولی عصر(عج) قائمشهر حضور یافتند و با اهدای شاخه گل به پرستاران و کادر حاضر در این واحد درمانی، این روز را به آنان تبریک گفتند.

به پاس زحمات شبانه روزی پرستاران و پزشکانی که در مراکز درمانی تامین اجتماعی که وظیفه نگهداری، مراقبت و درمان بیماران را بر عهده دارند و با تأسی به بانوی بزرگوار اسلام، حضرت زینب کبری(س) که از بیمار کربلا، حضرت امام سجاد(ع) و کودکان، مراقبت می‏کرد، پنجم جمادی الاول برابر با زاد روز آن اسوه‏ صبر و شکیبایى به عنوان روز پرستار و بهورز در نظام جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به همین مناسبت عصر امروز نصراله دریابیگی، محمدی فرماندار شهرستان قائمشهر همراه با جمع هیئت اجرایی خانه کارگرمازندران، در بیمارستان ولی عصر(عج) قائمشهر حضور یافتند و با اهدای شاخه گل به پرستاران و کادر حاضر در این واحد درمانی، این روز را به آنان تبریک گفتند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائمشهر در جمع پرستاران اظهارکرد: زحمات، تلاش ها و خدمات مجدانه و دلسوزانه پرستاران ستودنی و قابل تقدیر است و هم، آنان هستند که با روی گشاده و تحمل همه سختی های کار، مانع از این می شوند که خانواده های بیماران رنج دیگری را تحمل کنند.

.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز