خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خبر داد؛

حضور ۱۳۰ ورزشکار در نخستین المپیاد کارگری کشور در فریدونکنار

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۵۰۹

شهرستان فریدونکنار میزبان نخستین المپیاد ورزشی کارگران کشور در رشته دو و میدانی و آمادگی جسمانی به مدت دو روز هشتم و نهم اسفند در گروه بانوان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار گفت: با حضور بیش از ۱۳۰ورزشکار، نخستین المپیاد ورزشی کارگران کشور در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از کارگران اسپرت قهرمان کلیج در گفت و گویی اظهار داشت: شهرستان فریدونکنار میزبان نخستین المپیاد ورزشی کارگران کشور در رشته دو و میدانی و آمادگی جسمانی به مدت دو روز هشتم و نهم اسفند در گروه بانوان است.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور حدود ورزشکاران زن برگزار می‌شود، افزود: فریدونکنار در این دوره از مسابقات میزبان بانوان ورزشکار کارگری است و همه تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب مسابقات از نظر کمی و کیفی آماده است.

کلیج گفت: تاکنون برگزاری چنین رویداد مهمی در استان سابقه نداشته است اما این شهرستان آمادگی کامل را برای برگزاری این دوره از مسابقات دارد و جای نگرانی وجود ندارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با بیان اینکه این مسابقه با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همراهی وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود، تصریح کرد: همه دستگاههای اجرایی برای برگزاری این دوره از مسابقات در آمادگی کامل هستند.

وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور تیم های مختلف ورزشی از ۲۴ استان در رشته ورزشی آمادگی جسمانی در سالن ورزشی شهدای فریدونکنار و در رشته ورزشی دومیدانی در سالن ورزشی شهید شکری حیدرکلا بابل برگزار می‌شود.

کلیج گفت: براساس آخرین آمار اعلام شده تاکنون ۶۹ ورزشکار در رشته آمادگی جسمانی و ۶۲ نفر در رشته دومیدانی اعلام آمادگی برای حضور در این مسابقات کرده اند که شهرستان آمادگی تا ۲۰۰ ورزشکار را در رشته های اعلام شده دارد و مشکلی وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز