خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی؛

اولین مرکز مستقل آموزش فرهنگیان و مرکز مشاره خانواده مازندران افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۵۵۶

علی رغم مشکلات موجود تا سال ۹۰ حقوق معلمین پرداخت شد و ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در ساعت آموزش دیدند که به ازای هر معلم ۶۶ ساعت است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران گفت: وجود مرکز آموزشی مقوله جدی است باعثجلوگیری از اتلاف وقت می شود

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، علی قاسمی صبح امروز در مراسم افتتاح اولین مرکز مستقل آموزش فرهنگیان مازندران با بیان اینکه تا مهارت وجود نداشته باشد توفیقی در کارها حاصل نمی شود اظهار داشت: توانمندسازی و بروز رسانی نظام آموزش و یافته های علمی از دغدغه های مهم اداره آموزش و پرورش است.

وی افزود: توجه به امر بروز رسانی آموزشی در تعلیم و تربیت دانش آموزان ضروری است و آموزش و پرورش مازندران در این راستا کارهای زیادی انجام داده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران با بیان این مطلب تصریح کرد: علی رغم مشکلات موجود تا سال ۹۰ حقوق معلمین پرداخت شد و ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در ساعت آموزش دیدند که به ازای هر معلم ۶۶ ساعت است.

قاسمی اظهار داشت: وجود مرکز آموزشی مقوله جدی است باعثجلوگیری از اتلاف وقت می شود و در حال حاضر ۱۴حوزه مرکز مشاوره مستقل در مازندران وجود دارد که تا سال ۹۴ همه این تعداد تابت می گردد.

وی با بیان اینکه باید به نحو مطلوب از داشته ها و توانمندی هایمان استفاده نماییم اظهار داشت: چالش های سنگینی در سیستم آموزش و پرورش وجود دارد و اهالی این اداره باید نسبت به مسائل و مشکلات خود آگاه باشند و آنها را جدی بگیرند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران افزود: باید با تمام وجود به مشکلات مربوط به اداره توجه کرد زیرا پرداختن به مسائل غیر از آموزش و پرورش گناهی نابخشودنی است و عزم جدی داریم تا آموزش و پرورش درست و حرفه ای را از خود به یادگار بگذاریم.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر گفت: با افتتاح این مرکز مشاوره مستقل آموزش فرهنگیان، خوشبختانه مشکل فضا مرتفع شد.

سید محمد رسولی با بیان اینکه ۵۰ هزار نفر در مرکز پژوهش با مشارکت مدیران خدمات دریافت می کنند افزود: بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان برای راه اندازی این مرکز هزینه شد.

وی ادامه داد: آموزش معلمان امری مهم است و باید با کیفیت بخشی به این مقوله ضمن خدمت رسانی به نیروی انسانی، سیستم کارامد سلامت نیز بوجود آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز