خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد:

محمود آباد ازمیزبانی المپیاد ورزشی کارگران برای شناسایی استعدادهای ورزشی استفاده می کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۸۷۴

محمودآباد از میزبانی سه رشته ورزشی بانوان المپیاد کارگران کشور دراین شهرستان بعنوان فرصت طلایی برای شناسایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان دانست.

فرماندار شهرستان محمودآباد از میزبانی سه رشته ورزشی بانوان المپیاد کارگران کشور دراین شهرستان بعنوان فرصت طلایی برای شناسایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان دانست.

به گزارش ایلنا از محمود آباد، سیف الله فرزانه روز چهارشنبه گفت: ۱۷۰ ورزشکار زن کارگر کشور در رشته های ورزشی والیبال، تنیس روی میز و بدمینتون با هم رقابت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه بانوان محمودآبادی از ظرفیت و استعداد خوب ورزشی بهره مند هستند ادامه داد: به منظور پروراندن و شناسایی استعدادهای ورزشی بانوان، با هماهنگی اداره آموزش و پرورش محمود آباد دانش آموزان دختربا حضور در محل های برگزاری مسابقات بانوان کارگر کشور از نزدیک این مسابقات را مشاهده می کنند.

فرماندار محمودآباد همچنین گفت: به همین منظور اداره آموزش و پرورش شهرستان با شناسایی دانش آموزان دختر مستعد ورزشی، زمینه حضور این آنان را برای مشاهده مسابقات فراهم می کنند.
وی اعلام کرد: بدون لحاظ کردن محدودیت، دانش آموزان دختر می توانند در محل برگزاری مسابقات حاضر شوند و این مسابقات را مشاهده بکنند.

فرزانه از محمود آباد بعنوان مهد پرورش ورزشکاران نام آور ملی وبین المللی همچون حسین توکلی، یحیی گل محمدی، رحمان رضایی و حمید فرزانه نام برد و ادامه داد: برگزاری رشته های ورزشی بانوان المپیاد کارگری کشور دراین شهرستان زمینه و بستر خوبی برای شناسایی استعدادهای ورزشی بانوان به شمار می رود.

وی به انجام اقدامات لازم برای برگزاری مسابقات المپیاد کارگران کشوفرماندار ر در محمودآباد اشاره کرد و گفت: مجتمع ورزشی شهید شهریاری چاکسر بخش سرخرود و خمچنین سالن ورزشی فنی و حرفه ای محمود آباد بعنوان مکان های برگزاری مسابقات والیبال، تنیس روی میز و بدمینتون بانوان انتخاب شده است.

فرماندار محمودآباد گفت: این شهرستان با موفقیت در برگزاری مسابقات متعدد بین المللی و ملی سرآمد است و به شایستگی مسابقات المپیاد کشور کارگران برگزار می شود.

نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور هشتم و نهم اسفندماه امسال در مازندران برگزار می شود.
شهرهای بابل، نور، قائمشهر، چالوس، جویبار، آمل، نوشهر، تنکابن، نکا، میاندورود، محمودآباد و فریدونکنار میزبانان رشته های مختلف این المپیاد کارگری هستند.

در این المپیاد بانوان در رشته های ورزشی والیبال، تنیس روی میز، بدمیتون، دو ومیدانی و آمادگی جسمانی با هم رقابت می کنند که مسابقات این رشته های ورزشی در محمودآباد و فریدونکنار برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز