خبرگزاری کار ایران

ملی پوش سابق بدمینتون؛

کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها، دشوار و سخت است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۹۷۷

بر اساس برنامه ریزی انجام شده، نفرات برتر هر استان در این رقابت ها شرکت می کنند که بدون تردید کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها، دشوار و سخت است.

ملی پوش سابق بدمینتون ایران گفت: حضور بدمینتون بازان شاخص و با تجربه استان های کشور، کیفیت برگزاری این مسابقات در اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگری کشور را افزایش می دهد.

به گزارش ایلنا، کتایون راغب درجمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، نفرات برتر هر استان در این رقابت ها شرکت می کنند که بدون تردید کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها، دشوار و سخت است.

وی بیان کرد: در سه سال گذشته به همراه تیم کلوای مازندران موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر کشور شدیم که حفظ آمادگی ناشی از حضور در این رقابت ها می تواند موجب افزایش انگیزه برتری مقابل حریفان شود.

عضو تیم بدمینتون مازندران در المپیاد ورزش کارگران کشور افزود: عضویت در این رقابت ها با گذاراندن مراحل انتخابی از میان ورزشکاران این رشته در استان ممکن شد که امیدوارم بتوانم از اعتبار ورزش مازندران در این مسابقات معتبر دفاع کنم.

راغب ادامه داد: بر اساس اعلام مسوولان برگزار کننده، نفرات برتر المپیاد کارگران کشور به رقابت های جهانی کارگران که در ایتالیا برگزار می شود، اعزام خواهند شد که این انگیزه مناسب موجب افزایش سطح کیفی رقابت ها می شود.

وی گفت: با توجه به آمادگی مطلوبی که از آن برخوردارم، کسب عنوان قهرمانی را دور از دسترس ندیده و به هدفی جز بالا رفتن از سکوی قهرمانی فکر نخواهم کرد.

رقابت های بدمینتون اولین المپیاد فرهنگی ورزشی المپیاد کارگران کشور با حضور ۲۰ ورزشکار از استان های کشور روزهای پنجشنبه و جمعه در محمودآباد برگزار می شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز