خبرگزاری کار ایران

با برگزاری نخستین المپیاد ورزشی کارگران؛

بی سابقه ترین مسابقات ورزشی کشور در مازندران رقم می خورد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۰۲۷

مازندران مهد ورزش ایران با میزبانی شایسته در المپیاد ورزشی کارگران افتخار دیگر در برگزاری شایسته مسابقات ورزشی ملی را به نمایش می گذارد.

رییس ستاد برگزاری المپیاد ورزشی کارگران کشوراز این المپیاد بعنوان بی سابقه ترین مسابقات ورزشی کشور نام برد و گفت:
برگزاری نخستین دوره این المپیاد ورزشی به میزبانی مازندران از دیگر افتخارات ورزش این استان به شمار می رود.

به گزارش ایلنا از ساری، علیرضا یونسی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: مازندران مهد ورزش ایران با میزبانی شایسته در المپیاد ورزشی کارگران افتخار دیگر در برگزاری شایسته مسابقات ورزشی ملی را به نمایش می گذارد.

وی به تلاش های صورت گرفته توسط تمامی دست اندرکاران ورزش و جامعه کارگری مازندران برای برگزاری هرچه باشکوهتر المپیاد کارگری کشور اشاره کرد و گفت: حکمفرمایی مطلق روح همدلی و وحدت در عوامل دست اندرکار این المپیاد ورزشی مثال زدنی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به گستردگی این المپیاد ورزشی، اعلام کرد: حدود دو هزار ورزشکار زن و مرد از ۳۱ استان کشور در ۲۴ رشته ورزشی باهم رقابت خواهند کرد.

وی به حضور ورزشکاران نام آور درنخستین المپیاد ورزشی کارگران کشور اشاره کرد و گفت: این المپیاد آوردگاه و مظهر نمایش توان ملی ورزشکاران کارگر به شمار می رود.

یونسی شانس تیم های مازندرانی در کسب عناوین و مدال های برتر این میدان ورزشی ملی را زیاد دانست و ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران مازندران در این میدان ورزشی نیز سربلند شوند.

آیین افتتاحیه نخستین المپیاد ورزشی کارگران کشور با حضور وزرای ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار خواهد شد.

اجرای برنامه متنوع ورزش نمایشی ژیمناستیک و کوهنوردی و حمل مشعل با اسب از جمله ویژه برنامه های آیین افتتاحیه این المپیاد ورزشی است.

نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور هشتم و نهم اسفندماه امسال در مازندران برگزار می شود.
شهرهای بابل، نور، قائمشهر، چالوس، جویبار، آمل، نوشهر، تنکابن، نکا، میاندورود، محمودآباد و فریدونکنار میزبانان رشته های مختلف این المپیاد کارگری هستند.

در این المپیاد بانوان در رشته های ورزشی والیبال، تنیس روی میز، بدمیتون، دو ومیدانی و آمادگی جسمانی با هم رقابت می کنند که مسابقات این رشته های ورزشی در محمودآباد و فریدونکنار برگزار می شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز