خبرگزاری کار ایران

حسینی در گفتگو با ایلنا؛

امروز، بعنوان رویداد تاریخی مهم در تقویم ورزشی شهرستان قائم شهر ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۱۸

زیر ساختهای موجود از متوسط کشوری بیشتر است اما برای مازندران بعنوان قطب ورزش کشور، امکانات و زیرساختهای ورزشی کم است و تلاش می کنیم بیشتر شود.

نماینده مردم قائم شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ گفت: برگزاری المپیاد کارگری از کارهای شایسته در حیطه ورزش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، سید هادی حسینی در مراسم استقبال از مشعل اولین المپیاد ورزش کارگری کشور با بیان اینکه برگزاری این المپیاد، یکی از کارهای شایسته جامعه کارگری، در حیطه ورزش است اظهار داشت: بعدازظهر امروز این المپیاد ملی با حضور وزیران ورزش و جوانان و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز خواهد شد.

وی، از کارگران بعنوان نبض تپنده عرصه کار و تولید نام برد و تصریح کرد: برگزاری این قبیل مسابقات ورزشی نشاط و سلامتی را در این عزیزان متبلور می نماید.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشعل این المپیاد از غرب و شرق مازندران و گذر از شهرهای مختلف به قائم شهر رسید و امروز، بعنوان رویداد تاریخی در تقویم ورزشی شهرستان قائم شهر ثبت شد.

حسینی، با بیان اینکه ایجاد نشاط و شادابی در حوزه کارگری ضروری است افزود: مازندران جز قطب های مهم ورزشی است و شهر های قائم شهر، جویبار وسوادکوه در منطقه زبانزد دنیاست و باید به آن نگاه ویژه ای داشت.

وی، به زیرساختهای ورزشی موجود در قائم شهر اشاره کرد و گفت: زیر ساختهای موجود از متوسط کشوری بیشتر است اما برای مازندران بعنوان قطب ورزش کشور، امکانات و زیرساختهای ورزشی کم است و تلاش می کنیم بیشتر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز