خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

اگر رونق اقتصادی در حد مطلوب نباشد اشتغال صورت نخواهد گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۲۲

درگیر بودن جوانان با انواع مسائل اجتماعی و معتادان زیادی در کشور از معضلات و بزه های پیش‌روی جامعه در شرایط فعلی است.

محمد دامادی در جلسه شورای اشتغال که با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن استانداری مازندران برگزار شد، به مبحثبیکاری در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: رقم بیکاری در مازندران رقم بالایی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، وی با اشاره نرخ سود بانکی ۲۷ ‌درصد ‌ابراز داشت: که با این نرخ سود، کمکی به سیستم تولید نمی‌شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دانش‌آموختگان بیکار در جامعه، گفت: درگیر بودن جوانان با انواع مسائل اجتماعی و معتادان زیادی در کشور از معضلات و بزه های پیش‌روی جامعه در شرایط فعلی است.
دامادی با بیان اینکه ما حامی رفتارهای منطقی دولت در مجلس هستیم، افزود: تاکید مجلس این است که مشکلات حوزه اشتغال باید مرتفع شود.

وی در ادامه به کارخانه چوب فریم اشاره کرد و گفت: این کارخانه نیروی کار آن ازبیش از هزار نفر با بدهی زیاد به ۲۰۰ نفر رسیده است.

دامادی به اشتغال همراه با رونق اقتصادی اشاره کرد و گفت: اگر رونق اقتصادی در حد مطلوب وجود نداشه باشد اشتغال صورت نخواهد گرفت.

وی با اشاره اینکه باید مهندسی ارزش صورت گیرد، افزود: نساجی مازندران با همت بانک ملی، تکان خورد اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

دامادی با اشاره به اینکه یک‌هزار میلیارد رقمی نیست که مشکل اشتغال را حل کند، ابراز داشت: مشکل کارگران فولاد هنوز رفع نشده و هر هفته مقابل مجلس تجمع می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز