خبرگزاری کار ایران

مدیر امور توزیع برق آمل خبرداد؛

ادارات برق امامزاده عبدالله و دشت سر آمل راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۲۳

در قراردادهای بهره برداری که نگهداری شبکه، فیدرهای بحرانی، رینگ خطوط، پروژه های خط گرم وشاخه زنی را شامل می شود ۱۳ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال و در کارهای ساختمانی نیز مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

مدیر امور توزیع برق آمل گفت: انبار مدیریت بحران غرب شرکت توزیع برق غرب مازندران نیز در آمل به بهره برداری رسید و تجهیز گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نور علی قاسمی در گفتگویی اظهار داشت: با استقرار ادارات بهره برداری ۲ امامزاده عبدالله و دشت سر، نقاط اتصال مشترکین و متقاضیان با امور برق آمل افزایش یافته که در بهبود سرویس دهی به مشترکین، کاهش زمان خاموشی، سرعت در پاسخگویی به متقاضیان و افزایش رضایتمندی مشترکین تاثیرگذار حواهد بود.

وی محدوده تحت پوشش ادارات برق امامزاده عبدالله را ارائه کلیه خدمات به مشترکین و متقاضیان برق در محدوده بخشداری امامزاده عبدالله با وسعت بیش از ۸۰۰ کیلومتر مربع با حدود ۵۰ روستا و بیش از ۱۱ هزار مشترک با ۱۵ نیروی انسانی فعال در سطوح کارشناسی، تکنسین و سیمبان ذکر کرد.

مدیر امور توزیع برق آمل همچنین از ۱۲ هزار مشترک و ۴۴ روستا در محدوده تحت پوشش اداره برق دشت سر خبر داد و ادامه داد: در بهره برداری ۲ آمل نیز که مناطق شرق رودخانه هراز و بخش مرکزی و روستاهای این منطقه و شرق رود هراز و بخش های دابو و دشت سر را در برمی گیرد ۷۰ هزار مشترک وجود دارد و در مجموع حدود ۵۰ نفر نیروی انسانی فعال در سطوح کارشناسی، تکنسین و سیمبان در بخش های امامزاده عبدالله، دشت سر و بهره برداری ۲ مشغول بکار شدند.

وی افزود: انبار مدیریت بحران غرب شرکت توزیع برق غرب مازندران نیز در آمل به بهره برداری رسید و تجهیز گردید تا در شرایط بحرانی از امکانات موجود در این انبار استفاده گردد.

مدیر امور برق آمل به فعالیتهای ۱۰ ماهه سال جاری حوزه برق آمل پرداخت و خاطرنشان کرد: در ۱۰ ماه گذشته ۴۹ میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال در توسعه و احداثشهری و روستایی، مسکن مهر، تملک دارایی و تامین لوازم اندازه گیری سرمایه گذاری شده است.

قاسمی ضمن تشکر و قدردانی از دکتر یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در اصلاح و مرمت شبکه های فرسوده شهری و روستایی، لوازم اندازه گیری و اعتبارات نماینده مجلس و منابع داخلی نیز در مدت ۱۰ ماه گذشته ۲۴ میلیارد و ۲۰۸ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

وی یادآور شد: در قراردادهای بهره برداری که نگهداری شبکه، فیدرهای بحرانی، رینگ خطوط، پروژه های خط گرم وشاخه زنی را شامل می شود ۱۳ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال و در کارهای ساختمانی نیز مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

وی تصریح کر: در مجموع طی ۱۰ ماهه گذشته مبلغ ۸۶ میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال در اجرای پروژه های امور توزیع برق آمل سرمایه گذاری شده و بیش از ۴۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و حدود ۶۰ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت احداثو ۲۱۹ دستگاه ترانسفورماتور با قدرت ۲۰ هزار و ۸۶۵ کیلوولت آمپر در نقاط مختلف آمل نصب شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز