خبرگزاری کار ایران

ربیعی در مراسم ۷ اسفند شیرگاه:

۷ اسفند، نماد شکست یک تحلیل و شناخت از مردم بود / با روی کار آمدن این دولت، ۳ درصد رشد داشته ایم

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۹۱

کما فی السابق باید جریان دفاع در مقابل هجوم و وحدت بین مردم و دولت تحت رهبری مقام معظم رهبری پیوسته ادامه داشته باشد و مانند حماسه ششم بهمن آمل و ۷ اسفند شیرگاه سیلی محکمی به دشمنان ایران بزنند.

مراسم گرامیداشت حماسه ۷ اسفند سال ۱۳۶۰ شیرگاه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تنی چند از مسئولین استانی و شهری در مسجد جامع شیرگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سوادکوه شمالی، علی ربیعی شامگاه جمعه در این مراسم با بیان اینکه برگزاری گرامیداشت ۷ اسفند فقط مختص این شهر نیست اظهار داشت: باید سالروز این حماسه بصورت نماد در تاریخ کشور ثبت گردد.

وی افزود: این روز باید بصورت نماد درآید تا هرگز فراموش نکنیم در تاریخ و عقبه انقلاب چه اتفاقاتی رخ داد چرا که می توان از آن بعنوان چراغ راه استفاده کرد و بنابراین باید ۷ اسفند در سطح ملی یادآوری شود.

ربیعی، به حادثه ۷ اسفند سال ۶۰ و حمله منافقین به پایگاه بسیج شهر شیرگاه اشاره و تصریح کرد: در سالهایی که انقلاب هنوز بنا نشده و به درستی نهادهای اصلی خود را پیدا نکرده بود این گروههای مارکسیستی و منافق، شیرگاه را شهری با جمعیت کم و قشری کم درآمد و ضعیف برشمرد و با این تصور می خواست شهر را تصرف خود درآورد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: منافقان بر این باور بودند که بعد از حمله به شهر مردم نیز در کنار آنان قرار می گیرند و می توانند براحتی وارد سایر شهرهای استان مازندران شوند که با هوشیاری و جانفشانی مردم شیرگاه این نقشه شوم شکست خورد.

وی، از ۷ اسفند بعنوان نماد شکست یک تحلیل و شناخت از مردم عنوان کرد و گفت: در این حماسه مردم شهر شیرگاه با جانفشانی و تقدیم دو شهید بنامهای دوستعلی زاده و داوودیان این تحلیل را که بعد از ورود به شهر می توان مردم را همراه کرد را شکستند.

ربیعی، در ادامه اظهار داشت: اگر به انقلابهایی که در دنیا بوجود آمد بنگریم می بینیم که همه این انقلابها نشأت گرفته از برکت روح انقلاب اسلامی ایران است و این جسارتی است که انقلاب ما به مسلمانان جهان و حتی مسیحیان بخشید.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سه کار مهم در دولت تدبیر و امید در پیش رو داریم تصریح کرد: کما فی السابق باید جریان دفاع در مقابل هجوم و وحدت بین مردم و دولت تحت رهبری مقام معظم رهبری پیوسته ادامه داشته باشد و مانند حماسه ششم بهمن آمل و ۷ اسفند شیرگاه سیلی محکمی به دشمنان ایران بزنند.

وی افزود: کشور نیاز به رشد و توسعه دارد و نیاز داریم که زندگی مردم را بهبود بخشیم.

ربیعی با بیان اینکه رشد و توسعه کشور از جمله برنامه های کاری دولت تدبیر و امید است اظهار داشت: با روی کار آمدن این دولت، ۳ درصد رشد داشته ایم و رکود ۵۶ درصدی را پشت سر گذاشتیم.

وزیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: دولت برای سال ۹۴ رشد ۵ درصدی را هدف گیری کرده است و اگر می خواهیم شاهد رشد و توسعه کشور باشیم باید به رشد ۸ درصدی دست پیدا کنیم.

وی، از مردم بعنوان سرمایه های دولت نام برد و افزود: برنامه مبارزه با فقر در دستور کار این دولت قرار دارد و باید طوری رفتار کنیم که مردم به ما اعتماد داشته و دلگرم باشند.

ربیعی به مشکلات شهر شیرگاه از قبیل نداشتن بیمارستان و اشتغال اشاره کرد و گفت: پیگیری های لازم را برای احداثبیمارستان انجام خواهیم داد و برای بهبود مسئله اشتغال، بنگاههای کوچک روستایی موجود را تقویت خواهیم نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز