خبرگزاری کار ایران

حسینی:

حماسه ۷ اسفند شیرگاه، در تاریخ انقلاب ایران ماندگار خواهند ماند

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۹۳

دلیل اینکه دشمن نتوانست بعد از حمله به آمل و شیرگاه و شکست در این دو منطقه به حملات خود ادامه دهد، اتحاد و جانفشانی و تیزهوشی مردم بود.

نماینده مردم قائم شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: رشادت شهیدانی چون دوستعلی زاده و داوودیان در این شب، پایمردی و تلاش مردم این شهر موجب شد تا نظام و شهر ما پایدار بماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سوادکوه شمالی، سید هادی حسینی شامگاه جمعه، در مراسم بزرگداشت حماسه ۷ اسفند شهرستان شیرگاه با بیان اینکه این روز برای همیشه در تاریخ انقلاب ایران ماندگار خواهند ماند و هیچوقت پاک نخواهد شد اظهار داشت: رشادت شهیدانی چون دوستعلی زاده و داوودیان در این شب و همچنین پایمردی و تلاش مردم این شهر موجب شد تا نظام و شهر ما پایدار بماند.

وی افزود: دلیل اینکه دشمن نتوانست بعد از حمله به آمل و شیرگاه و شکست در این دو منطقه به حملات خود ادامه دهد، اتحاد و جانفشانی و تیزهوشی مردم بود.

حسینی، از جوانان نسل جدید خواست راه شهیدان را بعنوان راه مقاومت و ایستادگی انتخاب نمایند زیرا هرکه راه دیگری برگزیند به نتیجه مطلوب دست پیدا نمی کند.

نماینده مردم قائم شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، به مشکلات موجود در شیرگاه اشاره کرد و گفت: در این منطقه بیمارستان وجود ندارد و اگر حادثه ای رخ دهد مصدوم به ناچار باید به قائم شهر انتقال داده شود که با توجه به مسیر و ترافیک وقت از دست می رود.

وی ادامه داد: در دوره گذشته سازمان تأمین اجتماعی برای احداثبیمارستان از ما تقاضای زمین نمود و کلنگ آن به زمین خورد اما کار اجرایی آن تا به امروز اجرایی نشده است.

حسینی، به راههای این منطقه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در دولت جدید به بخش راه توجه زیادی شده و فعالیتها با سرعت خوبی انجام می شود و راه سوادکوه بعنوان شاهراه محسوب می شود و اگر به آن پرداخته نشود با حجم ترافیک بالا در تعطیلات و آخر هفته ها با مشکل مواجه می شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز