خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان:

متولی اصلی برگزاری این المپیاد، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۲۰۰

توسعه ورزش همگانی، یکی از تاکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب است که باید بکوشیم این ورزشها را در میان همه اقشار جامعه گسترش دهیم.

محمود گودرزی روز پنج شنبه در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشوردرجمع خبرنگاران در ساری اظهار کرد: اگر چه متولی اصلی برگزاری این المپیاد، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است اما وزارت ورزش و جوانان تا حد توان از گسترش و بهبود این مسابقات حمایت می کند.

به گزارش ایلنا، وزیر ورزش و جوانان همچنین بر لزوم توجه بیشتر به ورزش همگانی تاکید کرد و گفت: توسعه ورزش همگانی، یکی از تاکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب است که باید بکوشیم این ورزشها را در میان همه اقشار جامعه گسترش دهیم.

گودرزی به ظرفیت های فراوان ورزش مازندران اشاره کرد و افزود: این استان با بهره مندی از ورزشکاران مدل آور در رشته های گوناگون ورزشی، یکی از قطب های بی بدیل و انکار نشدنی ورزش کشور محسوب می شود.

وی خواستار برگزاری مطلوب اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور شد و گفت: برگزاری با کیفیت مطلوب می تواند تاثیر بیشتری در ورزش کشور داشته باشد.

اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور با حضور بیش از ۲ هزار ورزشکار از استان های کشور در ۲۵ رشته ورزشی مردان وزنان فردا جمعه و شنبه در ۱۴ شهر مازندران برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز