خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان:

کمک سازمان ورزش به ورزش کارگری، کمک‌های غیر مادی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۲۱۱

وزارت ورزش و جوانان امکاناتی دارند و برای توسعه ورزش کارگری تلاش می‌کنند و وزارت ورزش و جوانان هم در اندازه توان خود تلاش می‌کند تا این حرکت خوب فرهنگی ادامه یابد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: کمک ما به ورزش کارگری، کمک‌های توصیه‌ای، برنامه‌ای، پشتیبانی و غیر مادی است.

به گزارش ایلنا، محمد گودرزی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه المپیاد ورزش کارگران، حرکت خوب، قوی و فرهنگی است اظها ر داشت: امیدواریم ورزش کارگران روز به روز توسعه یابد.

وی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متولی ورزش کارگران است، گفت: آنها امکاناتی دارند و برای توسعه ورزش کارگری تلاش می‌کنند و وزارت ورزش و جوانان هم در اندازه توان خود تلاش می‌کند تا این حرکت خوب فرهنگی ادامه یابد.

گودرزی با اشاره به اینکه کمک‌های وزارت ورزش و جوانان به ورزش کارگری، کمک‌های توصیه‌ای، برنامه‌ای، پشتیبانی و غیرمادی است، افزود: درباره برگزاری مسابقات، داوری و سایر موارد کمک خواهیم کرد.

مشعل المپیاد ورزش‌های کارگری از شلمچه حمل شد و بعد از عبور از برخی استان‌های کشور، امروز به شهرستان ساری رسید که توسط عسگری محمدیان قهرمان و پیشکسوت کشتی حمل شد و در نهایت توسط بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری به سالن مسابقات آمد و وزرای ورزش و کار مشعل نخستین المپیاد ورزشی کارگران را روشن کردند.

نخستین المپیاد ورزشی کارگران کشور در ساری آغاز شده و تا شنبه نهم اسفندماه ادامه دارد و در این المپیاد بیش از دو هزار ورزشکار در ۲۴ رشته ورزشی در سه روز به رقابت می‌پردازند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز