خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته حمل ونقل ستاد المپیاد کارگران کشوردرگفتگو باایلنا:

ورزشکاران میهمان دررفاه کامل ترابری قراردارند

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۲۴۵

کمیته حمل و نقل طی جلسات متعددی که با مسئول کمیته در سطح شهرستانها برگزارکرد، ترتیبی اتخاذ داد تا جابجایی وحمل و نقل تمام ورزشکاران در رفاه کامل در سطح استان انجام شود.

حامد رضوانی مسئول کمیته حمل ونقل ستاد المپیاد کارگران کشور گفت: از هنگامی که مسابقات اعلام شد در این خصوص در هر شهر کمیته ای تشکیل شد.

وی افزود: کمیته حمل و نقل طی جلسات متعددی که با مسئول کمیته در سطح شهرستانها برگزارکرد، ترتیبی اتخاذ داد تا جابجایی وحمل و نقل تمام ورزشکاران در رفاه کامل در سطح استان انجام شود.

رضوانی در گفتگو با ایلنا، گفت: در روزافتتاحیه مسابقات، جابجایی تمام ورزشکاران از غرب و شرق به مرکز استان انجام شد تا همه ی ورزشکاران در افتتاحیه مسابقات حضور داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: ستاد برگزاری مسابقات با همکاری دستگاه ها و زیرمجموعه های با اداره کل کار، تعاون و رفاه انجام شد.

مسئول کمیته ی حمل ونقل ستاد در ادامه افزود: این کمیته مسئولیت جابجایی مسئولین و خبرنگاران را برعهده داشته که با تلا ش همه ی همکاران و رانندگان بخوبی انجام شد. همچنین اداره کل راه وترابری در حوزه ی حمل و نقل پاسخگوی تمامی مسئولین زیربط مسابقات می باشد.

رضوانی در پایان ازفرمانده نیروی انتظامی بابت همکاری با ستاد حمل و نقل تقدیر وتشکرکرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز