خبرگزاری کار ایران

سرپرست اسکواش استان مازندران:

سابقات اسکواش نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران در استان مازندران با حضور ۲۴ ورزشکار برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۳۴۵

با توجه به هفته پایانی مسابقات لیگ برتر اسکواش بازیکنان سرشناس لیگ برتری در این مسابقات حضور پیدا کردند که نشان از اهمیت دادن ورزشکاران به این مسابقات بوده است.

سرپرست اسکواش استان مازندران گفت: مسابقات اسکواش کارگری یکی از رویدادهای مهم ورزشی اسکواش درمازندران است که تا به حال در استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، رضا شفاهی در جمع خبرنگاران کمیته اطلاع رسانی ستاد المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور اظهار داشت: مسابقات اسکواش نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران در استان مازندران با حضور ۲۴ ورزشکار برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران اسکواش از ۴ استان به با یکدیگر دیدار می کنند، افزود: استان های اصفهان، گلستان، آذربایجان شرقی و مازندران استانهای شرکت کننده در مسابقات پایانی این المپیاد حضور دارند.

شفاهی با اشاره به اینکه مسابقات به صورت دوره ای برگزار می گردد، ادامه داد: این دوره از مسابقات به صورت دوره ای در یکروز(۸ اسفند) در خانه اسکواش مجموعه ورزشی داراب در شهرستان ساری برگزار می شود.

سرپرست اسکواش استان مازندران یادآور شد: بازیکنان شرکت کننده در اسکواش از بازیکنان مطرح لیگ برتری هستند.

وی در ادامه اذعان داشت: مطمئنا سطح بازی ها با حضور بازیکنان لیگ برتری بالا خواهد بود.

شفاهی با ابراز تشکر از حضور بازیکنان لیگ برتری شرکت کننده در این مسابقات اظهار داشت: با توجه به هفته پایانی مسابقات لیگ برتر اسکواش بازیکنان سرشناس لیگ برتری در این مسابقات حضور پیدا کردند که نشان از اهمیت دادن ورزشکاران به این مسابقات بوده است.

وی در پایان از علی بابایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، دزایی پور رییس هیات کارگری استان مازندران بابت حمایت لازم و اسکان بچه ها و تهیه امکانات جهت برگزاری بهتر مسابقات تقدیر و تشکر نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز