خبرگزاری کار ایران

در پایان روز نخست المپیاد ورزش کارگری؛

تیم هندبال لرستان به مرحله نهایی راه یافت

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۳۶۸

تیم هندبال لرستان در مرحله نیمه نهایی نخستین المپیاد ورزش های کارگری کشور توانست عصر امروز مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی رسیده و راهی مرحله نهایی شود.

تیم هندبال لرستان در رقابت‌های نخستین المپیاد ورزش کارگران کشور عصر امروز در سالن ورزشی سرپوشیده پیامبر اعظم این شهرستان مقابل تیم آلومینیوم اراک صف‌آرایی کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار حساس نماینده لرستان با نتیجه ۲۳ بر ۲۰ حریف خود را با شکست روبرو کرده و راهی مرحله فینال مسابقات شد.

این دیدار با حواشی روبرو بوده که داشتن بیمه اختیاری تعدادی از بازیکنان آلومینیوم اراک مانع حضور آنها در داخل زمین شده تا مسئولان برگزاری مسابقات اجازه ورود به زمین را به آنها ندهند زیرا براساس قانون المپیاد ورزشی کارگران، بازیکنان باید تحت پوشش بیمه اجباری کارخانجات و واحدهای صنعتی باشند.

این مسئله موجب اعتراض سیامک حاج حسینی سرمربی تیم هندبال کارگران آلومینیوم اراک قبل برگزاری مسابقه شد.
بازیکنان لرستان با هدایت رضا ترابی در نهایت با شکست حریف خود توانستند راهی دور فینال شوند هرچند یکی از بازیکنان این تیم هم در برخورد با حریف از ناحیه بینی دچار شکستگی شد.

علی حبیبی سرمربی تیم لیگ برتری ثامن‌الحجج سبزوار و مربی تیم ملی هندبال بزرگسالان کشور، محسن طاهری سرمربی تیم ملی جوانان هندبال جمهوری اسلامی ایران، حامد حاجی پور مسئول انجمن هندبال فدراسیون ورزش های کارگری، علیرضا قندی مسئول کمیته داوران انجمن هندبال فدراسیون ورزش‌های کارگری، خسرو ابراهیم زاده رئیس هیئت هندبال مازندران و پیشکسوتان ورزشی استان از نزدیک نظاره‌گر این مسابقات هستند.

سیداسدالله حسینی هم در مسابقات هندبال به عنوان سرپرست فنی و ناظر فدراسیون ورزش‌های کارگری حضور دارد.

در دیگر دیدار این رقابت ها هم اکنون دو تیم مازندران و کرمانشاه با یکدیگر روبرو شدند که این مسابقه با استقبال هندبال دوستان آملی همراه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز