خبرگزاری کار ایران

از سری مسابقات المپیاد کارگری کشور؛

تیم کردستان قهرمان وزنه برداری اولین المپیاد ورزشی کارگران کشور شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۳۸۲

در پایان این رقابت ها تیم کردستان با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم ایلام با ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز دوم شد و تیم آذربایجان شرقی با ۲ مدال طلا در جایگاه سوم قرار گرفت.

تیم کردستان با کسب ۵ مدل طلا، نقره و برنز، بر سکوی قهرمانی رقابت های وزنه برداری اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور ایستاد.

به گزارش ایلنا، در پایان این رقابت ها تیم کردستان با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم ایلام با ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز دوم شد و تیم آذربایجان شرقی با ۲ مدال طلا در جایگاه سوم قرار گرفت.

در وزن ۵۶ کیلوگرم این رقابت ها، میلاد رضایی از کردستان با ثبت رکورد مجموع ۲۰۰ کیلوگرم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، محسن نصراللهی از اصفهان با مجموع رکورد ۱۷۳ کیلو گرم و مهدی عبداللهی عام از خوزستان با ثبت رکورد ۱۶۲ کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفت.

در وزن ۶۲ کیلوگرم این مسابقات علی اصغر غفوری از اصفهان با ثبت رکورد ۲۶۰ کیلوگرم قهرمان شد، محمد فاطمی از تهران با بالا بردن وزنه ۲۴۲ کیلوگرم نایب قهرمان شد و حمید رضاد محمدثیان از خوزستان با رکورد ۲۳۸ کیلوگرم به قرار گرفتن در جایگاه سوم اکتفا کرد.

در وزن ۶۹ کیلوگرم، کیومرثمقدسی از تیم آذربایجان شرقی با مجموع رکورد ۲۷۳ کیلوگرم بر سکوی قهرمانی ایستاد، امین پشوتنی از تیم بوشهر با بالابردن وزنه ۲۶۷ کیلوگرم در مجموع نایب قهرمان شد و حسن طیبی نژاد از خوزستان با رکورد ۲۵۴ کیلوگرم در جایگاه سوم ایستاد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم این رقابت ها، شاهو جوانمردی از تیم کردستان با مجموع رکورد ۳۱۲ کیلوگرم بر مدال طلای این رقابت ها بوسه زد، مهدی کردی از تیم تهران با رکورد ۳۰۶ کیلوگرم نایب قهرمان شد و رضا صالحی از تیم کردستان با بالابردن رکورد ۲۹۹ کیلوگرم به قرار گرفتن بر سکوی سوم این وزن اکتفا کرد.

در وزن ۸۵ کیلوگرم این رقابت ها، حمید ملکی از ایلام با ثبت رکورد ۳۰۵ کیلوکرم بر سکوی قهرمانی ایستاد، سیامک قشپی از تیم کردستان با ثبت رکورد ۲۸۸ کیلوگرم نایب قهرمان شد و علی اکبر بابایی از تیم مازندران با بالا بردن وزنه مجموع ۲۵۷ کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رقابت های وزن ۹۴ کیلوگرم، احسان معتمدی از تیم تهران با ثبت رکورد مجموع ۳۵۲ کیلوگرم به مقام قهرمانی رسید، مهدی رضایی از تیم گلستان با رکورد ۳۳۴ کیلوگرم دوم شد و سعید میرزایی از تیم ایلام با رکورد ۲۷۳ کیلوگرم به مقام سوم رسید.

در وزن ۱۰۵ کیلوگرم، حسام رزقی از تیم آذربایجان شرقی با مجموع ۳۶۰ کیلوگرم بر سکوی قهرمانی ایستاد، " ‌ مهدی تیترنا از تیم بوشهر با مجموع ۳۴۱ کیلوگرم دوم شد و ‌امید خزایی از تیم کردستان با رکورد ۳۲۵ کیلوگرم به عنوان سوم اکتفا کرد.

در رقابت های وزن مثبت ۱۰۵ کیلوگرم، مهدی میرزایی از تیم ایلام با رکورد ۴۰۱ کیلوگرم قهرمان شد، محمد کرم زاده از تیم خوزستان با رکورد ۳۷۸ کیلوگرم دوم شد و علیرضا عسگری از تیم قزوین با رکورد ۳۲۲ کیلوگرم به مقام سوم رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز