خبرگزاری کار ایران

شهردار قائم شهر خبر داد:

تحقق 33 درصد از بودجه 93 در 7 ماهه ابتدایی آن

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۷۴۴

خدمت صادقانه به مردم وظیفه همه ماست و مردم و خدمتگزاران آنان در بدنه دولت برابر این پیام باید بیشتر از پیش همدل و همزبان باشند.

شهردار قائم شهر گفت: در 7 ماهه ابتدای سال 93، 33درصد از بودجه مصوب محقق شد.

به گزارش ایلنا، سید علی حجازی در دیدار نوروزی با فرماندار قائم شهر با بیان اینکه در 7 ماهه ابتدای سال 93، 33درصد از بودجه مصوب محقق شد اظهار داشت: در 5 ماهه منتهی به سال 93 به میزان 67 درصد از بودجه و حتی مازاد بر آن وصول گردید.

وی افزود: بخشی از تحقق بودجه سال 93 مربوط به فروش اموال ،املاک ،تخصیصی سرقفلی،اعتبارات دولتی ،فروش محصولات کارخانه آسفالت به ارزش 18 میلیارد تومان بوده که دست نخورده باقی مانده که بدین ترتیب تلاش همکاران من در تمام مجموعه شهرداری منجر به تحقق بودجه 65 میلیاردی گردید که بدین طریق از تلاش یکایک آنان قدردانی میکنم.

شهردار قائم شهر، ضمن تشکر از تلاشها و حمایتهای مستمر تیم مدیریت شهری بخصوص حضرت آیت الله معلمی ،فرماندار محترم و اعضاء شورای اسلامی شهر بخاطر همراهی و همدلی که در 5 ماهه پایانی سال 93 صورت پذیرفت، اظهار امیدواری کرد این حمایتها در سال جدید نیز استمرار داشته باشد.

وی به شعار سال اشاره  و تصریح کرد: خدمت صادقانه به مردم وظیفه همه ماست و مردم و خدمتگزاران آنان در بدنه دولت برابر این پیام باید بیشتر از پیش همدل و همزبان باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز