خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد انتخابات مازندران:

ثبات سیاسی بر استان حاکم شده است

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۵۵۳

علیرضا یونسی رستمی گفت:همه تلاش، حرکت در اجرای قانون و تقویت فضای مشارکت حداکثری و فراهم کردن زمینه امنیت همه جانبه است.

به گزارش ایلنا از ساری، علیرضا یونسی رستمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان نیز در جلسه  ستاد انتخابات مازندرا ضمن ارایه گزارشی از اقدامات و فعالیت های مختلف این ستاد، با اشاره به این که در سایه سفر پر خیر و برکت دولت تدبیر و امید و اختصاص بالغ بر 991 میلیارد تومان به 45 طرح عمرانی و زیر بنایی مازندران، ثبات سیاسی بر استان حاکم شده است، بیان داشت: جریانات مختلف فکری و سیاسی در حال ورود به انتخابات هستند و در استان  شاهد فضایی پرشور در عرصه انتخابات هستیم.

 وی، از جمله وظایف دولت را برگزاری قانونمند و سالم انتخابات توصیف نمود و خاطر نشان ساخت: همه تلاش، حرکت در اجرای قانون و تقویت فضای مشارکت حداکثری و فراهم کردن زمینه امنیت همه جانبه است.

 یونسی، انتخابات را سیستمی دموکراتیک برای چرخش نخبگان و گردش قدرت در جامعه بیان کرد و گفت: مردم با بهره گیری از حق رای خود از میان چند گزینه، گزینه مورد نظر خود را برمی گزینند و بدین طریق، شکل گیری قدرت را فراهم می سازند.

رییس ستاد انتخابات استان، افزود: مجموعه شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در مازندران فراهم است.

 در این جلسه هم چنین معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، فرماندار آمل و دیگر اعضا ستاد انتخابات استان، گزارشی از اقدامات کمیته های متبوع ارایه نمودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز