خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران خبرداد

ثبت نام بیش از 500 نفر در مرحله مقدماتی جشنواره امتنان از کارگران

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۵۸۲

ابوعلی مهدی زاده آری معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از ثبت نام بیش از 500 نفر در مرحله مقدماتی جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان مازندران خبر داد.

معاون اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران صبح امروز در گفتگویی با ایلنا، اظهار داشت: در راستای اجرای ماده 195 قانون کار موضوع تشویق نیروهای مولد متخصص و مبتکر کشور و تحقق یافتن بند 4 اصل سوم قانون اساسی تقویت روح بررسی و تتبع  و ابتکار در تمام زمینه های علمی، فنی، فرهنگی و اسلامی هر ساله پیگیر برگزاری جشنواره های امتنان هستیم و در سال جاری بیش از 500 نفر ثبت نام نمودند.

وی با اشاره به شاخص های انتخاب کارگران و گروههای کار نمونه، افزود:ایجاد ارزش از طریق ارائه شیوه های نوین در کار یا اختراع، ابتکار، اصلاح و تکمیل و راه اندازی سیستم ها و تجهیزات، ایجاد ارزش از طریق ابتکار و نوآوری در زمینه افزایش بهره وری راندمان تولید یا کاهش ضایعات، ایجاد ارزش از طریق رعایت حقوق مشتریان ،هم افزایی ( همفکری و مشارکت گروهی) از شاخص های مهم می باشد.

مهدی زاده در ادامه بیان داشت: در بخش انتخاب واحد های نمونه نیز شاخص هایی از قبیل، رعایت قانون کار ( روابط کار و قوانین بیمه­ای و حمایتی) به ویژه فصل هشتم قانون کار،  سرمایه گذاری مطلوب در تحقیق، توسعه و نوآوری،  مشارکت کارگران در افزایش بهره­وری و تولید، کاهش ضایعات تولید،  آموزش منابع انسانی و بهره گیری از نیروهای متخصص و فارغ التحصیلان دانشگاهی و ایجاد مشاغل جدید و مرتبط مطرح می باشد و مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون اجتماعی اداره کل  تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: پس از جمع آوری پرونده های تکمیل شده و قابل بررسی کمیته فنی برای معرفی کارگران و گروههای کار نمونه استانی  همراه با صورتجلسه اعضای کمیته به وزارت متبوع ارسال می گردد تا در رقابت کشوری شرکت نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز