خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفار مازندران:

اتمام پروژه های نیمه تمام آبرسانی روستایی مازندران 250 میلیارد تومان اعتبار می طلبد

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۶۴۱

مدیر عامل آبفار مازندران گفت:اتمام پروژه های نیمه تمام آبرسانی روستایی مازندران 250 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش ایلنا به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران ،جلسه ای پیرامون بررسی وضعیت آب شرب روستاهای شهرستان تنکابن با حضور مدیر عامل شرکت آبفار استان ، فرماندار شهرستان تنکابن و جمعی از مسئولان محلی در فرمانداری تنکابن برگزار شد.

در این نشست ابتدا فرماندار شهرستان تنکابن با اشاره به اولویت تامین آب شرب روستاها در برنامه های فرمانداری این شهرستان بر ضرورت تکمیل پروژه های نیمه کاره تاکید کرد.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران  نیز در این جلسه با اشاره به برنامه ها و سیاست های شرکت، اولویت  برنامه ها را اتمام پروژه های نیمه تمام آبرسانی در استان و شهرستان تنکابن اعلام و بیان کرد: مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای پروژه های آبرسانی روستایی تنکابن 2 میلیارد و 926 میلیون تومان است و 1 میلیارد و 200میلیون تومان از سهم ملی نیز به مجموع اعتبارات پروژه های آبرسانی روستایی این شهرستان افزوده شد.

مجید عبدالهی اتمام پروژه های نیمه تمام آبرسانی روستایی مازندران 250 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با توجه به تخصیص 500 میلیون دلار اعتبار از صندوق توسعه ملی برای آبرسانی روستایی کشور 120 میلیارد تومان برای مازندران در نظر گرفته شده که در صورت تخصیص بسیاری از پروژه های نیمه تمام آبرسانی روستایی استان به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: 5300کیلومتر شبکه فرسوده در استان وجود دارد که بازسازی این مقدار شبکه فرسوده به 280 میلیارد تومان اعتبار نیازمند است.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران  مجموع روستاهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندان را یک هزار و 539 روستا اعلام کرد و گفت : آب شرب مورد نیاز این روستاها از 289 دهنه چشمه،374 حلقه چاه و خرید آب از آب و فاضلاب شهری تامین می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز