خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

همزمانی دو نمایشگاه با یک مضمون در دو شهر مجاور دور از انصاف است

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۳۰۳

فرماندار قائم شهرگفت:اگر با مدیر نمایشگاه بین المللی به هر دلیلی دچار اختلاف هستیم نباید بی جهت سرمایه ملی استان را دور بریزیم.

به گزارش ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان که در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی واقع در قائم شهر برگزار شد اظهار داشت: این درست است که سایت نمایشگاه بین المللی در مرکز استان واقع نشد اما مربوط به کل استان مازندران است تا مردم بتوانند از مجموعه و توانمندیهای نمایشگاه بازدید کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم زمینه از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فراهم گردد تا نمایشگاههای کتاب نیز در این سایت نمایشگاهی برپا شو چرا که بهترین مکان برای دائر نمودن نمایشگاه می باشد.

محمدی تصریح کرد: زمانی که نمایشگاه صنعت ساختمان درمحل دائمی سایت بین المللی قائم شهر بعنوان تنها سایت نمایشگاهی در مازندران دایر است، سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران همزمان در مصلای شهر مجاور مجوز برپایی نمایشگاه را صادر کند.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه همزمانی دو نمایشگاه با یک مضمون در دو شهر مجاور دور از انصاف است اظهار داشت: اگر با مدیر نمایشگاه بین المللی به هر دلیلی دچار اختلاف هستیم نباید بی جهت سرمایه ملی استان را دور بریزیم.

وی از مسئولین استانی خواست تا سایت نمایشگاه بین المللی مازندران واقع در قائم شهر را دریابند و افزود: کسانی که متولی اصلی نمایشگاه هستند تیشه به ریشه نمایشگاه نزنند چرا که توقع ما تقویت سایت بین المللی نمایشگاهی است.

محمدی در ادامه از برپایی جشنواره مرکبات و شب یلدا از تاریخ 29 آذر الی 3 دی ماه سالجاری خبر داد و گفت: در کنار کار نمایشگاهی، ترویج و آموزش کاشت، داشت و برداشت و صادرات محصولات کشاورزی هم انجام شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهر اظهار داشت: در کنار این برنامه های آموزشی، بوم گردی در قائم شهر نیز با همکاری جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه شاید قائم شهر به لحاظ سطح زیر کشت از دیگر شهرستانها در مازندران پایین تر باشد اما بزرگترین صادرات کننده پرتقال و نارنگی است افزود: قائم شهر، روزانه 15 سرویس از شهرستان بارگیری می شود و به کشورهای همسایه می رود.

محمدی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت:بر اساس دستور وزیر کشور، از روز گذشته جلساتی با اعضای اجرایی برگزار شد تا شرایط را برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور مهسا سازیم.

فرماندار قائم شهر با تأکید بر اینکه هیچ مدیری حق تبلیغ یا در اختیار قرار دادن امکانات دولتی برای هیچ کاندیدایی را ندارد تصریح کرد: اگر بر خلاف این امر انجام شود با مدیر متخلف برخورد خواهد شد.

وی از تشکیل شعبه خاص برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادسرای شهرستان قائم شهر خبر داد و افزود: با هر فردی که از اموال عمومی برای انتخابات استفاده کند، برخورد جدی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز