خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

روستا محل پویایی، تولید و حرکت و رونق اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۲۳۶

استاندارمازندران گفت:می توان بر اساس اقتصاد مقاومتی از امکانات و قابلیت های روستایی بهره های فراوانی را کسب کر

به گزارش ایلنا از قائم شهر، ربیع فلاح جلودار در مراسم  افتتاح نمایشگاه توانمندیهای زنان روستایی (پاربیرار) با بیان اینکه روستا همیشه محل پویایی، تولید و حرکت و رونق اقتصادی بوده است اظهار داشت: خوشبختانه مازندران جز محدود استانی است که جمعیت خانوار شهری با روستایی بسیار نزدیک است .

وی افزود: در کشور، جمعیت روستایی 27 درصد هر استانی را تشکیل می دهد اما در مازندران این عدد به 47 درصد رسیده است.

 فلاح جلودار تصریح کرد:  این نمایشگاه که زنان تولیدات محلی خودشان را عرضه می کنند فرصت خوبی است برای معرفی تواناییها و قابلیت های زنان و حتی مردانی که برای خودکفایی کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه روستاهای استان مازندران زیرساخت کلی  نیاز عمومی روستائیان را داراست  افزود: می توان بر اساس اقتصاد مقاومتی از امکانات و قابلیت های روستایی بهره های فراوانی را کسب کرد.

وی به آموزشهای فنی و حرفه ای اشاره کرد و گفت: ادارت مختلف می توانند آموزشهای ترویجی و تخصصی را به علاقمندان ارائه کنند تا افراد بر اساس تواناییهای خود از این آموزشها در زمینه اشتغال،کارآفرینی و توسعه اقتصادی بهره ببرند.

استاندار مازندران در پایان اظهار داشت: حمایت های لازم با تسهیلات و سود کم که بخشی از آن تاکنون اجرایی شده است، می تواند بسیاری از مشکلات این عزیزان را حل کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز