خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران:

فریضه نمار جماعت در هزار و 171 مدرسه استان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۴۱۵

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت : در سراسر استان یکهزارو 637 نماز خانه به صورت مستقل در سطح مدارس وجود دارد

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید علی قاسمی در همایش تجلیل از جماعات ، مبلغین و مجریان فعال برنامه های تبلیغی مدارس استان در سالن همایش باشگاه فرهنگیان ساری ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)  اظهار داشت: استان مازندران حدود 505 هزار دانش آموز در قالب 4 هزارمدرسه برخوردار است.

وی با اعلام اینکه در یکهزارو 171 مدارس سطح استان نماز جماعت برگزار می شود، افزود: در سراسر استان یکهزارو 637 نماز خانه به صورت مستقل در سطح مدارس وجود دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: در یکهزار و 151 نمازخانه  مدارس مازندران نماز جماعت و کارهای فرهنگی بصورت مشترک در آن  برگزار می شود.

قاسمی با اعلام اینکه 215 مدارس سطح استان فاقد نماز خانه هستند، گفت:در حال حاضر مقرر شد تا 600 واحد نماز خانه در سطح مدارس استان پیش بینی شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش مازندران در رابطه  همکاری با حوزه علمیه  رتبه اول در سطح کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: تلاش می کنیم تا با استفاده از ظرفیت های دینی حوزه های علمیه در راستای ترویج فرهنگ دینی و تبیین ارزشهای معنوی در بین دانش‌آموزان استفاده بهینه کنیم.

قاسمی افزود: مقرر شد تا از 2هزار شهید فرهنگی استان هر مدرسه را به یک شهید والامقام اختصاص دهیم تا دانش آموزان با سیره و اهداف شهدای عزیز بیشتر آشنا شده و از آنها تاسی بگیرند.

 مدیر کل آموزش و پرورش مازندران ، گفت: آموزش و پرورش مازندران خودش را مکلف می داند تا نهایت توان خود را بکار گیرد تا کارهای فرهنگی شایسته ای را در سطح مدارس استان برگزار کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز