خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار و اطلاعات در مورد ثبت نام داوطلبان انتخابات در مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۷۲۷

بر اساس آخرین گزارش دریافت شده تا پایان وقت ثبت نام روز گذشته 39 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که 34 نفر آنان مرد و 5 نفر آنان زن هستند.

بر اساس آخرین گزارش دریافت شده تا پایان وقت ثبت نام روز گذشته 39 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که34 نفر آنان مرد و 5 نفر آنان زن هستند.

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از روز پنج شنبه 26 آذر آغاز شده و تا 2 دی ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان ، ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز شنبه 28 آذر آغاز شده و تا 4 دی ادامه خواهد داشت.

در انتخابات مجلس خبرگان رهبری مازندران دارای یک حوزه اصلی است که همان فرمانداری مرکز استان است  و 55 حوزه فرعی که شامل فرمانداریهای دیگر شهرستانها و بخشداریهای مستقل است.

در انتخابات مجلس شورای اسلامی مازندران دارای 9 حوزه اصلی و 47 حوزه فرعی است و 56 هیئت اجرایی برای برگزاری انتخابات تشکیل شده است.

ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری فقط در فرمانداری مرکز استان و ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی در 9 فرمانداری بهشهر ، ساری ، قائمشهر ، بابل ، آمل ، بابلسر ، نور ، نوشهر و تنکابن صورت می گیرد.

بر اساس آخرین گزارش دریافت شده تا پایان وقت ثبت نام روز گذشته 39 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که  34 نفر آنان مرد و 5 نفر آنان زن هستند از این داوطلبان 26 نفر فوق لیسانس  11 نفر دکترا و یک نفر دارای تحصیلات  حوزوی هستند میانگین سن آنان نیز  45 سال است

در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز تا کنون 5 نفر ثبت نام کرده اند که میانگین سن آنان 58 سال است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز