خبرگزاری کار ایران

فرماندارشهرستان محمودآباد :

چتر بیمه بازنشستگی بر سر 20 هزار محمودآبادی

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۰۶۴

فرماندارشهرستان محمودآباد ، گفت: 20 هزار محمودآبادی ساکن روستا شرایط عضویت بیمه بازنشستگی را دارا هستند و می توانند از این خدمات استفاده کنند.

به گزارش  خبرنگار ایلنا، یحیی یوسف پور صبح امروز در همایش بیمه تعاون روستایی شهرستان محمودآباد ، اظهار داشت: دهیاران نسبت به اطلاع رسانی واقدامات اولیه عضویت روستاییان اقدام نمایند وبه یقین تحقق این امر حفظ عزت مردم را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه گسترش نظام بیمه سبب توسعه انسانی و از بین رفتن فقر و بهبود زیرساخت‌های اقتصادی و در نتیجه توسعه اقتصادی و اجتماعی بخش کشاورزی و روستایی می‌شود، اظهار کرد: بیمه از جمله ابزارهای مؤثری است که کارایی آن در جهت کاهش فاصله توسعه مناطق روستایی و شهری، افزایش بازدهی نیروی انسانی، کاهش محرومیت و گسترش عدالت اجتماعی به اثبات رسیده است.

یوسف پور افزود: افزایش بازدهی نیروی کار، جلوگیری از مهاجرت بی رویه روستاییان به شهرها، اشاعه روش‌های نوین کشاورزی، بهره‌برداری بهینه از منابع تولید و در نهایت دستیابی به هدف‌های توسعه بخش کشاورزی تا حد زیادی در گرو توسعه نظام بیمه در جامعه روستایی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با اشاره به تلاش همه جانبه در جهت شفافیت وصداقت در آراء مردم ،گفت:دهیاران وشوراهای روستا درجهت تحقق این مهم اهتمام بورزند.

وی عدم ورود مدیران به تبلیغات انتخاباتی را ضروری خواند وتصریح کرد: عدم دخالت  وعدم جانبداری از کاندیدها موجب حضور پرشور مردم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز