خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری خبرداد:

انتخابات حوزه ارامنه شمال ایران بر عهده مازندران است

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۵۹۳

فرماندار ساری گفت: با حضور متعمدین ارامنه، اعضای هیئت اجرایی حوزه فرعی ارامنه شمال ایران مشخص شدند

به گزارش ایلنا از ساری، احمد حسین‌زادگان  عصر امروز در جلسه انتخاب معتمدین هیئت اجرایی حوزه فرعی ارامنه شمال ایران، اظهار کرد: خوشحال هستیم در کشوری زندگی می‌کنیم که اقلیت‌های دینی برای انجام امور خود، از محدودیت برخوردار نیستند.

وی با بیان اینکه ارامنه همواره اقدامات موثری در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس داشتند، افزود: اعضای هیئت اجرایی حوزه فرعی ارامنه تهران، امروز در مازندران شکل می گیرد.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه مازندران، حوزه فرعی ارامنه تهران است، گفت: انتخابات حوزه ارامنه شمال ایران را بر عهده داریم.

این مسئول با بیان اینکه هشت نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر به اعضای علی‌البدل هیئت اجرایی انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: ارامنه گلستان هم برای شرکت در انتخابات باید به شعبه فرعی اقلیت‌های دینی در مازندران مراجعه کنند.

عضو شورای خلیفه‌گری ارامنه شعبه ساری در این نشست اظهار کرد: مایه مسرت است در کشوری مانند ایران زندگی می‌کنیم و مشکل خاصی با مسلمانان نداریم.

اوانس قره ماتروسیان افزود: در حالی که کشورهای همسایه در جنگ هستند جای بسی خرسندی است که ایران در امنیت به سر می‌برد.

وی با اشاره به انتخاب هشت عضو اصلی و پنج عضو علی‌البدل برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه امسال، گفت: ارامنه به عنوان یک ایرانی در انتخابات پیش‌رو شرکت میکنند و حضور در انتخابات را جزو وظیفه می‌دانیم.

این مسئول با بیان اینکه همان طور که در گذشته در انتخابات شرکت کردیم امسال هم مشارکت حداکثری در انتخابات داریم، تصریح کرد: از ارامنه ایران به ویژه ارامنه گلستان و مازندران دعوت می‌کنم برای شرکت در انتخابات هفتم اسفندماه، در شعبه مربوط به ارامنه در ساری حضور یابند.

در پایان، رأی گیری انجام هروس قره ماتروسیان،اوانس قره ماتروسیان ،نژده حق وردیان،ژاندارک پورجوادی باغداساریان  ،آدورد اندونیان،سرکیس قره ماتروسیان،روبرب مهرابی،روبیک بقدیان بعنوان ۸نفر اعضای اصلی هیئت اجرایی و کارینا باغداساریان ،آرمن کشیشیان،راچیک هاکوپیان،گرگین باغذاساریان،رافیک بقذیان بعنوان ۵ نفر اعضای علی البدل هیئت اجرایی حوزه انتخابیه ارامنه شمال کشور انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز