خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد :

حوزه محیط زیست نیازمند برنامه ریزی جدی است

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۶۸۳

فرماندار شهرستان محمودآباد ، گفت : حوزه محیط زیست نیازمند برنامه ریزی جدی است.

به گزارش ایلنا از محمودآباد، یحیی یوسف پور صبح امروز در جلسه  فعالان محیط زیستی اظهار داشت: محیط زیست یکی از ارکان توسعه پایدار است و سازمان های مردم نهاد در حفظ و فرهنگ سازی در این حوزه، نقشی اساسی خواهند داشت.

وی افزود: حضور و مشارکت سازمان های مردم نهاد ضمن پویایی بخشی به فعالیت ها در تصمیم گیری های مدیران تاثیر گذار بوده و نشانه امیدواری است.

فرماندار محمودآباد با اشاره به مشکلات زباله و پسماند در استان ،گفت: در مازندران برای مدیریت پسماند و رفع مشکل زباله برنامه ای مدون و منسجمی وجود ندارد و متاسفانه در حوزه حفاظت از محیط زیست مقطعی عمل شده و کار اصولی صورت نگرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: شهرداری های استان توان ایجاد زیر ساخت های شهری را نداشته و دولت باید در این حوزه کمک حال شهرداری ها باشد.

یوسف پور سازمانهای مردم نهاد را بازوانی توانمند برای تحقق برنامه های دولت دانست و گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای برای تقویت و حمایت از سازمانهای مردم نهاد دارد.

یوسف پور گفت: آموزش و فرهنگ سازی شهروندان مهمترین اصل در حفاظت از محیط زیست می باشد و سازمان های مردم نهاد باتوجه به جایگاه و پایگاه مردمی که از بطن جامعه دارد نقش مهمی می تواند در این حوزه ایفا نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز