خبرگزاری کار ایران

بخشدار جدید بخش مرکزی قائم شهر معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۸۵۱

فرماندارقائم شهر گفت:با توجه به اینکه قیمت نفت کاهش داشته است در حوزه عمرانی نمی‌توانیم اقدامات لازم را انجام دهیم اما با برنامه‌ریزی و مدیریت امکان جلب رضایت مردم وجود دارد.

به گزارش ایلنا از قائم شهر،مهدی محمدی عصر پنجشنبه در حاشیه معارفه و تودیع بخشدار مرکزی این شهرستان با بیان اینکه باید با ارائه امکانات به روستاها نیاز‌های آنها بر طرف شود اظهار داشت: بخشدار باید مشکلات حوزه روستاها را برطرف کند

وی افزود: دولت به لحاظ مالی سال بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد و باید بعضی از امکانات را که روستاییان از آن بی بهره هستند را با تدابیر لازم به آنجا انتقال داد.

محمدی تصریح کرد:  با توجه به اینکه قیمت نفت کاهش داشته است در حوزه عمرانی نمی‌توانیم اقدامات لازم را انجام دهیم اما با برنامه‌ریزی و مدیریت امکان جلب رضایت مردم وجود دارد.

فرماندار قائم شهر در ادامه به انتخابات 7 اسفند اشاره کرد و گفت: امسال دو آزمون بزرگ یعنی انتخابات خبرگان رهبری و انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی را داریم که اولین انتخاباتی است که در دولت تدبیر و امید برگزار می شود.

وی افزود: از شنبه 28 آذر ثبت نام انتخابات مجلس در این فرمانداری آغاز شد که تا فردا چهارم دی ماه ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز شورای نگهبان و نظارت بر انتخابات کار تایید صلاحیت این عزیزان را آغاز خواهند کرد.

محمدی اظهار داشت: کاندیداهای داوطلب مجلس شورای اسلامی با هر گرایش سیاسی  باید در راستای منافع مردم گام بردارند.

در پایان این جلسه مولایی تودیع و محمد حسین عمویی که شهرداری شهر ارطه از سوابق کاری وی میباشد به عنوان بخشدار بخش مرکزی قائم شهر معارفه شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز