خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در بازدید از ستاد انتخابات استان:

انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۹۵۱

استاندار مازندران گفت:تایید صلاحیت داوطلبان مجلس خبرگان رهبری بر عهده شورای محترم نگهبان است .

به گزارش ایلنا از ساری، استاندار مازندران در بازدید از ستاد انتخابات استان در گفتگو با خبرنگاران گفت : در انتخابات باید وحدت و انسجام مردم و همدلی و همزبانی ملت و دولت و نظام متجلی شود.

استاندار مازندران تعداد ثبت نام شدگان پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری را در مازندران 28 نفر اعلام نمود و گفت : تایید صلاحیت داوطلبان مجلس خبرگان رهبری بر عهده شورای محترم نگهبان است .

وی در مورد تایید صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی نیز گفت : هیات های اجرایی براساس استعلام از مراجع چهارگانه که شامل وزارت اطلاعات، ثبت احوال، دادستانی و نیروی انتظامی است، صلاحیت داوطلبان را بررسی می کنند و فرصت تایید صلاحیت ها در هیات های اجرایی تا چهاردم دی به پایان خواهد رسید

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد : همانطور که رئیس جمهور محترم اشاره کردند هدف دولت برگزاری انتخاباتی سالم، شکوهمند ، رقابتی و با حضور و مشارکت حداکثری مردم است و رسانه ها هم در ایجاد این شور و نشاط انتخاباتی و زمینه سازی برای تحقق این مشارکت حداکثری نقش مهمی دارند.

استاندار مازندران انتخابات را تجلی مردم سالاری دینی خواند و گفت : مردم مازندران همیشه در عرصه های مختلف انقلاب پیشتاز و پیشگام بودند و مطمئنم در دو انتخابات مهم پیش رو بازهم حماسه ای ماندگار و بزرگ را خلق خواهند کرد .

استاندار مازندران در این دیدار در مورد آخرین وضعیت ثبت نام داوطلبان در حوزه های اصلی ثبت نام سئوالاتی نمود که مسئولین ستاد توضیحات لازم را ارائه نمودند.

قابل ذکر است در کل کشور 801 نفر برای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام کردند که از این تعداد 16 نفر از خانم ها هستند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز