خبرگزاری کار ایران

شهردار ساری:

بزرگترین بوستان ورزشی ویژه بانوان در ساری احداث می شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۴۳۴

عبوری گفت: در جهت حمایت از ورزش بانوان عملیات ساخت بزرگترین بوستان ویژه بانوان در شهر ساری با همکاری شهرداری و شورای شهر ساری آغاز شده است.

به گزارش ایلنا از ساری، مهدی عبوری شب گذشته در مراسم جشن صعود تیمهای استقلال ساری که با حضور بازیکنان و مسئولین ورزشی برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم(ص)  و امام جعفر صادق(ع) ، اظهار داشت: باید با تعامل و همکاری جایگاه  ورزش ساری را ارتقاء دهیم.
 
وی با طرح سوالاتی مبنی بر اینکه آیا ساری به جایگاه واقعی خود در حوزه ورزش جوانان رسیده است؟ امروز حق سارویها در حوزه ورزش در کجای کشور است، افزود: شهرداری ساری با کمک شورای اسلامی شهر با راه اندازی معاونت فرهنگی و اجتماعی توانست امر خدمتگزاری به مردم را در حوزه های مختلف  به ویژه ورزشی به خوبی ایفا کند.
 
شهردار ساری با اشاره به ظرفیت های خوب ورزشی حوزه بانوان  از برگزاری مسابقات فوتسال بانوان برای نخستین بار در مرکز استان خبر داد و گفت: عملیات ساخت بزرگترین بوستان ویژه بانوان در شهر ساری با همکاری شهرداری و شورای شهر ساری آغاز شده است.
 
وی ادامه داد: انتظار می رفت که مطالبات بانوان در حوزه شهری از شهرداری ساری بیشتر باشد اما مراجعاتی که به شهرداری برای تحقق امکانات ورزشی انجام می گیرد بسیار کم است با این حال شهرداری ساری این آمادگی را دارد با ایجاد زیر ساخت های لازم مشکلات این قشر از جامعه را مرتفع کند.
 
عبوری از ساخت چندین سالن ورزشی و بازسازی برخی از سالن ها در مرکز استان خبر داد و گفت: برای اینکه ورزشکاران و قهرمانان شهر ما از حمایت های شهرداری برخوردار شوند تمهیداتی اتخاذ شد تا سالن های ورزشی در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.
 
عبوری گفت: شهرداری و نمایندگان مردم در پارلمان شهری بر خود وظیفه می دانند تا در راستای  ارتقای سطح ورزش  در مرکز استان و حتی درسطح ملی تلاش کنند .
 
شهردار ساری توسعه ورزشهای همگانی، توسعه ورزش های قهرمانی و ایجاد بستر متناسب برای رسیدن به مدالهای قهرمانی و توسعه زیر ساخت لازم برای اجرای ورزش را از وظایف مهم مسئولین در حوزه ورزش ساری دانست.
 
وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه ورزش با همکاری شهرداری افتاده است ، گفت: امکانات و زیر ساخت های ورزشی نسبت به سالهای گذشته قابل مقایسه نیست و در حال حاضر از وضعیت مطلوبی در این حوزه برخوردار هستیم.
 
عبوری اظهار داشت: مقرر شد تا در سال 95 چند مجموعه عظیم ورزشی دیگر  از سوی شهرداری و شورای اسلامی برای شهروندان ساروی و استفاده بهینه از قابلیت و ظرفیت های ورزشکاران احداث شود.
 
وی افزود: می طلبد تا همه مسئولین برای افزایش انگیزه در ورزشکاران حمایت همه جانبه  داشته تا ورزشکاران ما در سطح ملی و حتی جهانی مطرح شوند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز