خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر ساری:

ضرورت ارتقاء سهم ورزش ساری درمازندران

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۴۳۹

کیادهی گفت:ضرورت دارد با حمایت از ورزشکاران در همه رشته های ورزشی ، سهم ورزش ساری را در استان و حتی کشور ارتقاء دهیم

به گزارش ایلنا از ساری، محمد حسن محمدی کیادهی شب گذشته در مراسم جشن صعود تیمهای استقلال ساری ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و ابراز خرسندی از موفقیت ورزشکاران ساروی ، اظهار داشت: برای اینکه ساری به جایگاه مطلوب در حوزه ورزش ارتقاء یابد لازم همه مسئولین بویژه مسئولین ورزشی در این امر مهم اهتمام بیشتری داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه ورزش یکی از راه هایی است که می توان نشاط و شادابی را به وسیله آن تامین کرد، افزود: ضرورت دارد با حمایت از ورزشکاران در همه رشته های ورزشی ، سهم ورزش ساری را در استان و حتی کشور ارتقاء دهیم.
 
مدیر عامل باشگاه استقلال ساری با بیان اینکه تیم استقلال ساری در رشته های مختلف ورزشی در قسمت آقیان و بانوان افتخارات خوبی را کسب کرده است، گفت: حمایت از جوانان و ورزشکاران باعث ایجاد جامعه شاد می شود.
 
وی ضمن تقدیر از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ساری، اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر در راستای حمایت از ورزشکاران برای رشد و بالندگی و توانمند سازی آنها تلاش مضاعفی ایفا کردند.
 
 عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: اعتماد به نفس و خود باوری یکی از عواملی بوده که باید جوانان خود را باور داشته باشند تا بتوانند به موفقیت برسند این امر میسر نمی شود مگر اینکه مسئولین از جوانان و جامعه ورزشی حمایت کنند.
 
محمدی کیادهی با تاکید بر اینکه حمایت از ورزشکاران یک امر ضروری است ، گفت:  لازم است همه ما در حمایت از ورزشکاران تلاش جدی داشته باشیم.
 
وی به جایگاه ورزشی بانوان در جامعه اشاره کرد و افزود: حضور زن در ورزش باید موجب ارتقاء جایگاه وی در جامعه شود بنابراین لازم است به ورزش بانوان در سطح شهر اهمیت داده و امکانات و زیر ساخت های ورزشی را برای آنها فراهم کنیم.
 
کیادهی در ادامه افزود: انتظار می رود مسئولین در حوزه ورزش تعامل بیشتری با ورزشکاران داشته باشند و از آنها حمایت کنند.

گفتنی است در پایان مراسم از ورزشکاران در دو حوزه بانوان وآقایان در رشته های کبدی بستکتبال و فوتسال) تجلیل بعمل آمد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز