خبرگزاری کار ایران

بخشدار سرخ رود:

مردم سرخ رود از مشکلات آب شرب رنج می برند

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۷۱۳

بخشدار سرخ رود ،گفت: ساخت و ساز غیر مجاز در سرخ رود به صفر رسیده وبه صورت کامل متوقف شده است.

به گزارش ایلنا،سید احمد هاشمی در جلسه شورای اداری سرخ رود ، اظهار داشت: در راستای حفظ و صیانت از زمین‌های کشاورزی و جلوگیری از ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در زمین‌های زراعی ،در سال های گذشته برخورد لازم با این موضوع انجام شد.

وی ادامه داد: مهمترین فعالیت مدیریتی در بخش سرخ رود کنترل بالای ساخت و ساز غیر مجاز و تخریب اراضی کشاورزی به مسکن و شهرک سازی ها بوده تا جایی که این رقم در این منطقه به صفر رسید.

هاشمی مشکل آب شرب را جدی عنوان کرد و افزود : یک حلقه حفر کنیم که با بهره برداری از پروژه چاه عمیق بخشی از مشکلات آب شرب شهری حل شد .

وی تصریح کرد: مردم از مشکلات آب شرب رنج می برند واین موضوع به علت فرسودگی لوله های انتقال آب است و تحقق این مهم حمایت ملی را می طلبد.

بخشدار سرخ رود یادآور شد: تجاوز به حریم رودخانه هراز و کم شدن عرض آن ، عدم کنترل حجم آب از بالادست یکی معضل های دیگر این بخش به شمار می رود.

وی افزود: در سال گذشته به علت برخی سهل انگاری ها ،سیل خسارت جبران ناپذیری به مناطق وارد کرد و البته با لایروبی رودخانه می توانیم این مشکل را حل کنیم.

رییس شورای اداری بخش، استقرار ادارت را کاری واجب تلقی و خاطر نشان کرد: تاکنون ادارات ثبت احوال، دارایی، ورزش و جوانان و دادگستری را در این شهر مستقر نموده و بستر استقرار اداره آموزش و پرورش، حلال احمر و ثبت اسناد نیز آماده است که با حمایت مسوولین کشوری امیدواریم هر چه سریعتر مستقر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز