خبرگزاری کار ایران

مدیربازرگانی نمایشگاه بین المللی مازندران خبرداد::

افتتاح نمایشگاه تخصصی خودرو و لوازم جانبی در قائمشهر

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۰۰۱

علی رحمانی گفت: این نمایشگاه در قالب ۴۵ غرفه و با حضور چهار شرکت خودروساز در دو سالن مجزا در نمایشگاه بین المللی مازندران برگزار شده است.

به گزارش ایلنا از قائم شهر، علی رحمانی شب گذشته در جمع خبرنگاران به افتتاح نمایشگاه تخصصی خودرو و لوازم جانبی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مازندران واقع در قائم شهر اشاره کرد و اظهار داشت: سومین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات جانبی و صنایع وابسته در شمال کشور چهارشنبه با حضور مسئولین افتتاح خواهد شد.

مدیربازرگانی نمایشگاه بین المللی مازندران با بیان اینکه شرکتهایی همچون کرمان موتور، مدیران خودرو و آسان موتور و سایپا، انواع محصولات و آخرین دستاوردها ی خود را به معرض دید عموم و علاقمندان قرار دادند تصریح کرد: تعدادی از خودروها و محصولات برای اولین بار در این نمایشگاه به نمایش در آمده اند.

رحمانی اظهار داشت: حضور نمایندگان و قطعه سازانی از شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، میاندوآب، ارومیه و استان البرز در سومین نمایشگاه خودرو وقطعات خودرو از ویژگی های این نمایشگاه می باشد.

وی افزود: سعی کردیم از شرکتهای معتبر و تولیدی های بازرگانی مطرح با تنوع کار در قطعات کامل خودرو، جلوبندی، موتوری و لوازم جانبی خودرو در این نمایشگاه دعوت کنیم.

رحمانی گفت: نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات خودرو و صنایع وابسته از ۷ تا ۱۱ دیماه از ساعت ۱۵ عصرتا ۲۱ شب در محل نمایشگاه بین المللی مازندران واقع در قائمشهر دایر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز