خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر ساری:

برنامه های تولیدی صدا و سیمای مازندران درحوزه های فرهنگی و اجتماعی بی محتوی است

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۲۹۶

سعید نجاریان گفت: ساخت برنامه هایی که موجب ارتقاء فرهنگ جامعه ، جذب گردشگر و توریست باشد در برنامه های صداوسیما گنجانده نشده است.

سعید نجاریان در جلسه علنی شورای شهرساری که با حضور مدیر کل صدا و سیمای مازندران تشکیل شد اظهار داشت: برنامه های تولیدی  در صدا و سیمای مازندران که محتوای فرهنگی و اجتماعی خوب و آموزنده برای نسل جوان داشته باشد بسیار کم است.
 
وی افزود: با توجه به اینکه ورزشکاران مازندرانی نیمی از مدال های المپیک دوره های گذشته را کسب کردند ، انعکاس برنامه های تولیدی در این بخش به صورت تخصصی فقط به برنامه های مشارکتی مستعطیل سبز و ورزش اول پرداخته شد در حالی ورزش مازندران از پتانسیل های بالایی برخوردار است.
 
عضو شورای اسلامی شهر ساری تولید برنامه با محتوای فرهنگی را یکی از کارهای مهم صدا و سیما در ارتقاء سطح فرهنگ شهروندی دانست و گفت: تولید برنامه های فرهنگی در راستای آموزش و غلبه با مشکلاتی نظیر ترافیک ، زباله، طلاق ، اختلافات خانوادگی و ... در برنامه های صدا و سیمای طبرستان خالی است.
 
نجاریان با بیان اینکه از آنجایی که مازندران جزو استانهایی مهمانپذیر و گردشگر کشور است ، افزود:ساخت برنامه هایی که موجب ارتقاء فرهنگ جامعه ، جذب گردشگر و توریست باشد در برنامه های این نهاد گنجانده نشدبنابراین لازم است تمهیداتی اتخاذ شود جذب گردشگر در استان بیشتر نمود پیدا کند.
 
وی یکی دیگر از چالش های صدا و سیمای مرکز مازندران را عدم پخش مستقیم برنامه های دسته روی و عزاداری ماه محرم عنوان کرد و افزود: پخش برنامه های مذهبی بعد از فوت مرحوم علی کردان در مرکز مازندران بسیار کمرنگ شده است.
 
نجاریان در ادامه از مدیر کل صدا و سیمای مرکز طبرستان تقاضا کرد تا عملکرد شورای اسلامی و شهرداری ساری که از خواسته های شهروندان است از طریق این نهاد منعکس گردد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز