خبرگزاری کار ایران

معاون قضایی و فرهنگی دادگستری مازندران:

تحقق احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در دستگاههای اجرایی

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۳۸۲

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: در جهت تحقق احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در دستگاههای اجرایی باید به آن ویژه توجه شود تا این امر مهم در این دستگاهها کمرنگ نشود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام موسوی پیش از ظهر امروز در همایش دبیران فریضتین سازمان ها، ادارات، مراکز آموزشی و درمانی، اصناف ، هئیت مذهبی و سمن ها در سالن دادگستری مازندران ضمن محکوم کردن آل سعود در به شهادت رساند آیت الله شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان ، اظهار داشت: دولت عربستان با این کارش نشان داد که به سقوط دولتش نزدیک شده است.
 
وی  به اهمیت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و احیای آنرا امری ضروری دانست و افزود: طبق قانون جمهوری اسلامی اجرای این فریضه الهی امری همگانی محسوب می شود.
 
معاون قضایی و فرهنگی دادگستری مازندران با بیان اینکه ترویج آموزه های دینی در همه دستگاههای اجرایی در دستور کار قرار دارد، گفت: در جهت تحقق احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در دستگاههای اجرایی باید به آن ویژه توجه شود تا این امر مهم در این دستگاهها کمرنگ نشود.
 
حجت الاسلام موسوی ارائه آموزش را یکی از شاخصه های مهم در امر ترویج و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: ترویج این امرمهم در بخش های مختلف فرهنگی در دستور کار قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه برای اینکه بتوانیم فریضه امر به معروف و نهی از منکر بدرستی احیاء شود نیاز به فرصت های زیادی است، گفت:  نیاز است تمهیداتی اتخاذ شود تا ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکردر راستای اقامه نماز و بسیج در برنامه های فرهنگی دستگاهها ی اجرایی قرار گیرد.
 
حجت الاسلام موسوی  با بیان اینکه هر فردی جامعه  و انزار عمومی را جریحه دار کند حافظان نوامیس مردم حکم خیانت به نوامیس مردم را اجرایی می کنند، افزود:با افراد حقیقی و حقوقی  که مانع از اجرای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکرشوند برخورد قانونی خواهد شد
 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز