خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان مازندران خبرداد:

نکاچوب نظر سرمایه گذاران خارجی را به خود جلب کرده است

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۸۲۷

رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان مازندران گفت:نکاچوب نظر یکی از شرکت های خارجی که به صورت تخصصی در حوزه صنایع چوب و کاغذ فعالیت دارند به خود جلب کرده است.

به گزارش ایلنا، محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان مازندران  با اعلام این خبر اظهار داشت: با پیگیری استاندار  و همراهی دستگاه های اجرایی یکی از شرکت های  خارجی که به صورت تخصصی در حوزه صنایع چوب و کاغذ فعالیت دارند پیشنهادی را جهت سرمایه گذاری در این شرکت در مجموع به مبلغ 1000 میلیارد تومان ارائه داده است .

محمدپور  با اشاره به نزدیکی بندر امیرآباد  که دسترسی به کشورهای cis را تسهیل می‌کند، اظهار کرد: اکنون هم طرف خارجی و مازندرانی در حال بررسی جوانب مختلف  این پیشنهاد هستند این شرکت از تکنولوژی  روز دنیا بهره مند است وعلاقمند به نوسازی خطوط موجود و توسعه چندین خط جدید در حوزه صنعت چوب می باشد و یکی از اهداف آن صادرات محصولات تولیدی به کشورهای CIS  است .

  رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان مازندران برنامه های این شرکت در مجموع با ظرفیت 800 هزار متر مکعب در سال و ظرفیت کل سرمایه گذاری  1000 میلیارد تومان می باشد که بخش  اصلی مواد اولیه آن از طریق واردات از روسیه تامین خواهد شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز