خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور شهری استانداری مازندران:

فراهم کردن رفاه مسافران نوروزی در دستور کار قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۶۴۱

عسکری ایجاد تسهیلات و امکانات نوروزی رااز ضروریات دانست و گفت: فراهم کردن رفاه مسافران در دستور کار قرار گیرد

به گزارش ایلنا،فرهاد عسکری در جلسه کمیته امور شهرداری های ستاد خدمات سفر استان که با حضور شهرداری ها ودیگر دستگاههای اجرایی در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، تعطیلات نوروزی را یک فرصت مغتنم دانست و اظهار داشت: حضور مسافران و میهمانان نوروزی در مازندران فرصتی برای معرفی جاذبه ها و قابلیت های تاریخی و ظرفیت های موجود استان است و باید از این فرصت به خوبی و شایسته و با برنامه های ریزی دقیق استفاده کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه استان مازندران با دارا بودن موهبات الهی از جمله ، کوه، دریا و جنگل هر ساله میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است، افزود: لازم است تا ستاد هماهنگی تسهیلات نوروزی با مدیریت کارآمد و مشارکت کلیه دستگاههای دولتی و غیر دولتی موجبات رضایتمندی مسافران را در ایام نوروز فراهم کنند.
 
مدیر کل امور شهری استانداری مازندران بر تمهید مقدمات و ایجاد تسهیلات و امکانات رفاهی برای مسافران تاکید کرد و افزود: ستاد تسهیلات هرگروه خدمات از قبیل آماده سازی مکان برای اسکان مسافران، ایجاد کمپ های اسکان ، کشیک واحدهای صنفی و خدماتی در سطح شهر و آمادگی اورژانس و امداد جاده ای  و حضور مستمر نیروهای انتظامی و پلیس راه و راهورو ... از جمله اقداماتی است که باید بصورت جدی دردستور کار قرار گیرد.
 
عسکری به توزیع بروشور و نقشه راهنما و معرفی جاذبه ها و قابلیت های تاریخی، فرهنگی و طبیعی در سطح استان تاکید کرد و گفت: همه دستگاهها هماهنگی و همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.
 
وی ایجاد پارکینگ موقت برای وسایل نقلیه، آماده سازی 24 ساعته اتش نشانی، ساماندهی حمل و نقل درون شهری، جمع آوری مصالح ساختمانی و دپو شده در معابر عمومی ، ایجاد مکان مناسب برای اسکان هلال احمر، نیروی انتظامی، توجه ویژه به اخبار هواشناسی و مطلع شدن از وضعیت جوی استان و... از دیگر اقداماتی عنوان کرد که باید در دستور کار دستگاهها اجرایی قرار گیرد.
 
در ادامه این نشست شهرداران و دیگر نمایندگان دستگاههای اجرایی به نقطه نظرات خود درباره فراهم کردن امکانان رفاهی و فرهنگی مسافران پرداختند .
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز