خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله صادق لاریجانی:

دشمن اقتدار ما را نشانه گرفته است

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۴۲۵

رئیس دستگاه قضا گفت:به اذعان دوست و دشمن ایران یکی از تاثیرگذارترین کشورها در کل جهان است

به گزارش ایلنا،آیت‌الله صادق لاریجانی آملی دوشنبه‌ شب در مراسم گرامیداشت شهدای حماسه ششم بهمن آمل با بیان اینکه از لحاظ فلسفی جزئیات تکرار نمی شود، گفت: اما عبرت ها تکرارپذیر هستند و سنت ها دائما جریان دارند.

رئیس دستگاه قضا ایمان را نوری عنوان کرد که مسیر زندگی إنسان را روشن و او را به قدرت لایزال الهی متصل می کند و گفت: ایمان اکسیر عجیبی است و خداوند با نور ایمان إنسان را حمایت می کند.

وی افزود:عبرت ازین جهت نهفته است که با تحلیل ریشه های حادثه را بیابیم و اینکه چه چیزی این حماسه تاریخی را پدید آورد.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه دشمن با ترویج سکولاریسم در دانشگاه‌ها و رسانه‌ها قصد دارد تا قدرت ایمان را از جمهوری اسلامی بگیرد گفت: هدف از راه‌اندازی صدها کانال فارسی‌زبان این است که در خانه‌های ما ورود کنند.

آیت‌الله صادق لاریجانی آملی با گرامیداشت حماسه مردم آمل و اینکه حضرت امام راحل در وصیت‌نامه الهی و سیاسی خود از شهر آمل یادکرده است گفت: این حماسه برگ زرینی در تاریخ انقلاب است.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه شهدای ششم بهمن سال ٦٠ آمل افرادی بودند که ایمان آوردند و در ایمان خود تردید نکردند، گفت: این شهدای گرانقدر معامله صحیح با حضرت حق انجام دادند و خداوند نیز آنان را مؤمن، أهل صدق و صفا قرار داد.

وی اضافه کرد: دریابیم که چه چیزی باعث شد مردم چنین حماسه عظیمی را در آن برهه خاص که دشمن و کسانی که تفکر مارکسیستی داشتند و به قصد تصرف شهر آمل آمدند، چگونه اینچنین مورد دفاع جانانه مردم این شهرستان قرار گرفتند.

آیت‌الله لاریجانی با عنوان اینکه تاریخ درس عبرت است و سنت‌های الهی جریان دائمی دارد گفت: علت این حادثه تاریخی را با بررسی ریشه‌های آن می‌توان درک کرد و حماسه ششم بهمن مردم آمل، طومار نفاق را درهم پیچید.

وی با اظهار اینکه با تفکر می‌توان علت این حوادث تاریخی را پیدا کرد افزود: ایمان، بصیرت و جهاد در راه خدا سه رکن اساسی پیروزی مردم غیور آمل بر سیاهی، نفاق و کفر بوده است و  خداوند متعال هرگاه بر امتی نعمت‌ها را ارزانی دارد، آن‌وقت راه را برای سعادت باز می‌کند.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه امروز ایران از مقتدرترین کشور در منطقه است، ادامه داد: به اذعان دوست و دشمن ایران یکی از تاثیرگذارترین کشورها در کل جهان است و اگرچه کشورهای سلطه درهمین منطقه در حال کار است اما در عین حال کشور ما امن است.

وی با اظهار اینکه دشمن اقتدار ما را نشانه گرفته است، خواستار هوشیاری مردم برابر توطئه‌های دشمنان شد.

وی با تأکید بر اینکه اگر تلاش‌های ما برای دنیا باشد، اثر عمل در این دنیا باقی خواهد ماند افزود: باید کاری کنیم تا تلاشمان در این جهان گم نشود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز