خبرگزاری کار ایران

سرخ رود میزبان فستیوال بزرگ موسیقی محلی امیری خوانی مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۰۶۰

در آستانه فرارسیدن سی و هفتمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی چهارمین شهر سرخ رود از توابع شهرستان محمودآباد میزبان فستیوال بزرگ موسیقی محلی امیری خوانی مازندران می باشد.

سید مهدی موسوی نژاد شهردار شهر ساحلی سرخ رود در گفتگو یی اختصاصی با خبرنگار  ایلنا گفت: این رویداد فرهنگی و هنری  به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سرخ رود به عنوان یک سنت عامه پسند که با استقبال خوب مردم هنر دوست سرخ رود همراه است امسال برای چهارمین بار در ایام الله دهه فجر برگزار میگردد.
 
شهردار سرخ رود گفت: حفظ و ترویج فرهنگ اصیل مازنی و تزریق برنامه های مفرح و روح بخش برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و توسعه و تقویت برنامه های فرهنگی  از مهمترین اهداف برگزاری این برنامه هنری برشمرد.
 
سید مهدی موسوی نژاد با اشاره به اهمیت برگزاری و میزبانی فستیوال ها و جشنواره و مسابقات ملّی در شهر سرخ رود گفت: نگاه و رویکرد ما در برگزاری این دسته از برنامه ها جذب مسافران و معرفی شهر سرخ رود به عنوان پایتخت برنامه های فرهنگی و هنری و نگین شهرهای ساحلی استان می باشد.
 
وی گفت: مدح و  ثنای  اهل  بیت در  اشعار  امیری  خوانی و همچنین احساس نزدیکی به هنر و هنرمند با توجه به خواستگاه مردمی هنر و دعوت از گروههای خوب هنری همگی موجب استقبال پرشور مردم از این رویداد مهم هنری در سرخرود شده است.
 
شهردار سرخرود گفت: این فستیوال هنری شامگاه روز چهارشنبه 21 بهمن در سالن ورزشی حجاب سرخرود با حضور و اجرای 3 گروه هنری برجسته برگزار خواهد شد.
 
موسوی نژاد شهردار شهر ساحلی سرخ رود ضمن دعوت از عموم شهروندان فهیم سرخرودی و هم استانی های عزیزمان جهت حضور در این مراسم گفت: گام برداشتن در مسیر و حوزه ای که خواستگاه و علاقمندی شهروندان را به همراه دارد لذت بخش بوده و این انتظار میرود سایر مدیران و مسئولان در تحقق و اجرای هرچه باشکوهتر این مراسم در کنار شهرداری و شورای اسلامی سرخ رود قرار گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز