خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

مسکن مهر در مازندران مشکلات زیر ساختی دارد

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۱۹۹

استاندار مازندران گفت: مسکن مهر مازندران مشکل فاضلاب دارد وتا پایان سال 95 باید در استان پروژها ی بزرگ به اتمام برسد

به گزارش ایلنا،استاندار مازندران صبح امروز در  جلسه شورای اداری که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن کنفرانس هتل مروارید صدرا بهشهر برگزار شد اظهار داشت: با توجه به شرایط و ویژگی های اقلیمی منطقه بویژه شهرستان بهشهر که توسعه سطح زیر کشت نیز دارد ایجاد گلخانه ها می توانند به اشتغال و در آمد زایی منطقه کمک کند.
 
ربیع فلاح جلودار با اشاره به دریافت مجوزها و تجهیز کارگاه های گلخانه ی 50 هکتاری اضافه کرد: این گلخانه  با مدیریت درست می تواند برای هزاران نفر اشتغال ایجاد کند و محصولات آن  را به تولید انبوه رساند و در اختیار بازارهای خارجی قرار داد.
 
وی ادامه داد : استان یزد با توجه به به کویری بودن و مشکل کم آبی بیش از 200 هزار تن خیار به کشور روسیه صادر می کند در حالی که با توجه به زمین و اب موجود مازندران به ویژه در منطقه شرق استان می توان از این قابلیت ها ی محیطی استفاده ی بهینه کرد و با احیای اراضی و ایجاد گلخانه می توان به اشتغال  شرق استان کمک کرد.
 
استاندار مازندران در خصوص مسکن مهر گفت: مسکن مهر مازندران مشکل فاضلاب دارد و با توجه به اینکه مشکلات مسکن مهر استان مانند دیگر استان ها نیست و تا پایان سال 95 باید این پروژه ی بزرگ به اتمام برسد لازم است تمهیدات لازم در این زمینه هر چه سریعتر اجرایی شود.
 
فرماندار  بهشهر در این جلسه به مشکل آب آشامیدنی روستاهای بخش یانه سر و تعدادی روستاهای مرکزی اشاره کرد و گفت: این روستا ها به طور جدی با مشکل کم آبی مواجه هستند و در تابستان به 30 روستا با تانکر آب رسانی می شود.
 
سیدخالق سجادی با بیان اینکه  جاده ی بهشهر – زاغمرز به قتلگاهی تبدیل شده است اضافه کرد: پروژه ی جاده ی رستمکلا به امیرآباد به کندی پیش می رود اگرچه زیرساخت ها انجام شد اما همین زیرسازی ها و اقدامات انجام شده در حال تخریب می باشد.
 
وی ادامه داد: پروژه ی سد گلورد ، تصفیه ی فاضلاب مسکن مهر ، به سرانجام نرسیدن گلخانه در بانک زمین، بیمارستان امام جایگزین و... از پروژه های نیمه تمام این شهرستان می باشند که بیمارستان با وجود پیشرفت فیزیکی ، حداکثر تا دهه ی فجر سال بعد به بهره برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز