خبرگزاری کار ایران

افتتاح 3 پروژه ی شهرداری بهشهر به ارزش 1 میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۸۳۴

ایستگاه شماره 3 سازمان آتش نشانی شهرداری بهشهر ، کارگاه موزاییک سازی ، باسکول 60 تنی کامپیوتری کارخانه سنگ شکن در مجموع به ارزش یک میلیارد تومان به صورت متمرکز در ایستگاه شماره ی 3 آتش نشانی بهشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، شهردار بهشهر در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری با بیان اینکه آتش نشانی یک سازمان خدمت رسان و فاقد در آمد است اظهار داشت: از عمده کارهای شهرداری تجهیز و رفع خلاها در شهرستان بویژه در سازمان آتش نشانی می باشد که با توجه به قدیمی و فرسوده بودن ماشین های این سازمان (فعال بودن ماشین 1345 در ناوگان آتش نشانی ) ، دو خودروی پیش رو  به سازمان اضافه و یک خودروی آتش نشانی در اسفند به ناوگان اضافه خواهد شد.
 
حمیدآزموده با اشاره به تجهیز ایستگاه ها به سالن بدن سازی اضافه کرد: براساس استاندارد به ازای هر 50 هزار نفر به یک ایستگاه آتش نشانی نیاز داریم که با افتتاح ایستگاه شماره 3 و جمعیت حدود 90 هزار نفری بهشهر از برنامه ی در نظر گرفته شده جلو هستیم.
 
وی با اشاره به جایگاه پنجم این سازمان در استان ادامه داد :ایستگاه شماره 3 در 200 متر مربع (به استثنای زمین اهدایی از سوی خیر بهشهری )  با اعتباری حدود 3 میلیارد ریال ساخت و تجهیز شد و کارگاه موزاییک سازی نیز در راستای پیاده رو سازی  همزمان افتتاح می شود.
 
شهردار بهشهر پخش 12 هزار تن آسفالت و افزایش 2 برابری آن نسبت به سال های قبل ، افزایش صددرصدی آبرو ، افتتاح کارخانه کمپوست ، باسکول 60 تنی کارخانه سنگ شکن و ... را از مهمترین پروژه های سال جاری دانست و گفت:  پس از گذشت 3 ماه از کارخانه کمپوست ، دستگاه پرس ، موردنیاز این کارخانه است تا زباله های پنج شهر به کارخانه انتقال داده شود.
 
شایان ذکر است احداث پمپ بنزین  ، احداث پیاده رو (5600 متر ) در روستای گرجی محله از دیگر برنامه های دومین روز ایام الله دهه ی فجر در شهرستان بهشهر بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز