خبرگزاری کار ایران

در ۹ ماهه نخست سال جاری؛

۴۱ واحدتولیدی راکد وغیر فعال در مازندران به چرخه تولید بازگشت

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۸۴۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از راه‌اندازی و احیای ۴۱ واحد بهره‌بردار غیرفعال در ۹ ماهه نخست سال جاری، در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: طرح عارضه‌یابی واحدهای بهره‌بردار غیرفعال در سطح استان، با تشکیل کمیته‌ای در حوزه صنایع کوچک و امور شهرک‌ها، انجام‌شده که بر اساس ارزیابی صورت گرفته، عدم تأمین نقدینگی، سرمایه در گردش، عدم توانایی در بازاریابی و اصلاح ساختار تولید از مهم‌ترین مشکلات این واحدهای تولیدی و صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: در ۹ ماهه نخست سال جاری، بر اساس اولویت، مشکلات واحدهای بهره‌بردار غیرفعال را بررسی که درنهایت ۴۱ واحد تولیدی راکد و غیرفعال مجدداً به چرخه تولید بازگشته‌اند و به صنعت و تولید استان کمک خواهند کرد.

موسوی بیان کرد: با راه‌اندازی مجدد این واحدها مبلغ ۲۸۵ هزار و ۲۱ میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده که برای ۷۶۹ نفر نیز اشتغال به وجود آمده است و کمک و راه‌اندازی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط از رسالت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و بالطبع شرکت شهرک‌های صنعتی استانی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: مساعدت مدیران بانک‌ها و پرداخت تسهیلات می‌تواند مشکلات این بخش را تا حدود زیادی کاهش دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز