خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار مازندران:

45درصد جمعیت مازندران در روستاهازندگی می کنند

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۷۶۵

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت:در دهه فجر امسال 713 پروژه با اعتباری بالغ بر 408 میلیارد تومان در مازندران افتتاح می شود که این امر نشان همت دولت تدبیر و امید برای مردم مازندران است.

علی نبیان درگردهمایی دهیاران مازندران در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه دهه فجر یادگار رشادت هایی است که امام راحل با گام هایی که برداشته آرامش را در سراسر نقاط ایران برقرار کرده است، اظهار داشت: حضور مردم از شهر و روستاها در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود.

وی با بیان اینکه هفتم اسفند ماه روز حضور همه آحاد مردم در پای صندوق های رای برگ زرینی را برای ایران اسلامی رقم خواهد زد، افزود: در دهه فجر امسال 713 پروژه با اعتباری بالغ بر 408 میلیارد تومان در مازندران افتتاح می شود که این امر نشان همت دولت تدبیر و امید برای مردم مازندران است.

معاون عمرانی استاندار مازندران ، افزود: از 3 میلیون و 200 هزار جمعیت استان 45 درصد در روستاها و 55 درصد در شهرها سکونت می کنند.
 
نبیان در ادامه گفت: دهیاران می توانند با ارائه خدمات موثر و فراهم کردن امکانات مناسب برای روستاییان کاری کنند تا فاصله شهر تا روستا قابل لمس نباشد.
 
وی به نقش اثر گذار مردم روستاها در هر برهه زمانی از قبیل پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس ... اشاره کرد و گفت: باید همه دهیاران در خدمت رسانی مردم مازندران در روستاها تلاش کنند.
 
معاون عمرانی استاندار مازندران ، افزود: برای نخستین بار در سال 94 کارگروه روستایی در ستاد اجرایی تسهیلات سفر در مازندران تشکیل شد و از 10 میلیون و 450 هزار نفر مسافر بالغ بر یک میلیون و 900 هزار نفر در روستاها اقامت گزیدند.
 
وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه بهار 95 ، دهیاران برای جذب تورسیت و مسافران به روستاها اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز