خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران تاکید کرد:

واگذاری طرح های اجرایی به بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۱۹۴

استاندار مازندران گفت:فرمانداران مکلفند تا پیگیر وام های دولت در مشارکت اقتصادی خانوارهای روستایی با تسهیلات ۳ درصد و یا بازپرداخت تا ۵ ساله و یا دو سال تنفس شوند.

به گزارش ایلنا، ربیع فلاح جلودار در جلسه شورای برنامه ریزی با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری در سالن شماره یک استانداری مازندران ،اظهار داشت:مازندران با ۲۲ شهرستان حداقل تا پایان سال هر شهرستان یک پروژه در قالب طرح های اقتصادی روستا را پیگیری کند.
 
وی با بیان اینکه فرمانداران محوریت اجرای طرح های اقتصادی در روستا را مشخص کرده و نسبت به اجرایی شدن آن اقدام کنند، افزود:مسئولان شهرستانی نسبت به پیگیری و ساماندهی بودجه استان اقدام کنند در همین راستا کارشناسان استان آماده در اختیار قرار دادن اطلاعات در ارتباط با نحوه دریافت و پیگیری بودجه هستند.
 
استاندار مازندران ، گفت: فرمانداران مکلفند تا پیگیر وام های دولت در مشارکت اقتصادی خانوارهای روستایی با تسهیلات ۳ درصد و یا بازپرداخت تا ۵ ساله و یا دو سال تنفس شوند.
 
فلاح واگذاری طرح های قابل اجرایی را به بخش خصوصی حائز اهمیت دانست و افزود: به دلیل اهمیت این موضوع ریاست جمهور در سفر اخیر خود به استان به آن تاکید کردند.
 
وی نقش بسیج سازندگی را در مشارکت با ساماندهی طرح های عمرانی در سطح استام مهم عنوان کرد و افزود: مسئولان استانی با بسیج سازندگی در راستای به ثمر نشاندن طرح های عمرانی همکاری لازم را داشته باشند.
 
وی با اشاره به تعداد پروژه های افتتاح شده در استان اشاره کردو گفت: در هفته دولت ۷۶۲ پروژه به بهره برداری رسید و همچنین در ایام دهه فجر نیز ۷۱۳ طرح در استان با اعتبار حدود ۴۰۸ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
 
فلاح از بهره برداری ۸۰۰ میلیارد تومان طرح های توسعه ای آماده در بندر امیر آباد تا پایان سال خبر داد.
 
استاندار مازندران از افتتاح دو پروژه در حوزه مخابرات و IT استان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری و اطلاعات بصورت ویدئو کنفرانس به ارزش ۳۳ میلیارد تومان  در بابل خبر داد.
 
فلاح در ادامه به راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: مردم با حضور در این راهپیمایی بار دیگر اقتدار خودشان را به جهانیان نشان خواهند داد.
 
وی همچنین به دو انتخاب پیش رو ، انتخابات مجلس و انتخابات خبرگان اشاره کرد و افزود: همه دستگاهها همکاری لازم را با مسئولان انتخابات داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز