خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران خبر داد

پروژه‌های نیمه‌تمام بنیاد مسکن دولت قبلی در دولت تدبیر امیدبه مرحله اجرا درآمده است

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۳۸۲

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ مازندران گفت: از جمله فعالیت‌هایی که به‌خوبی در مناطق روستایی مازندران به‌ثمر نشست طرح توسعه و آسفالت معابر روستایی با استفاده از سهمیه قیر رایگان بوده است.

به گزارش ایلنا  از ساری، سید مجید ‌هاشمی‌ صبح امروز در جمع خبرنگاران از طرح توسعه و آسفالت معابر روستایی با استفاده از سهمیه قیر رایگان خبر داد و اظهار کرد: یکی از اقدامات خوبی که در بودجه سال 94 توسط دولت مصوب و ابلاغ شد تخصیص سهمیه قیر است، برای آسفالت شبکه‌های معابر داخل روستاها که از این طریق توانستیم بخشی از پروژه‌های نیمه‌تمام بنیاد مسکن که در سال‌های قبل با محدویت‌های منابع مالی، نیمه‌کاره مانده بود، به مرحله آسفالت برسانیم.

وی با بیان اینکه 7 هزار تن قیر یارانه‌ای در این بخش به مازندران اختصاص یافته اشاره کرد و افزود: این طرح در 89 روستای استان آغاز شده و سطحی معادل 100 هزار مترمربع برای شبکه معابر داخل محدوده روستاهایی که تا مرحله زیرسازی، اجرای جوی و جدول رسیده، آسفالت انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ مازندران در مورد آن‌ دسته از روستاهایی که موفق به استفاده از این طرح نشدند، خاطرنشان کرد: روستاهایی که در سال جاری دارای اعتبار مصوب هستند، مشمول این طرح می‌شوند و پروژه‌هایی که در سنوات گذشته با مشارکت مردم و شوراهای اسلامی تا مرحله زیرسازی و نیمه‌تمام باقی ماندند از محل سهمیه این قیر جهت اجرای آسفالت اقدام می‌شود.

هاشمی در پایان گفت: در سال جاری اعتبار مصوبی که از محل منابع ملی و استانی به بنیاد مسکن اختصاص داده شده، بالغ بر 500 میلیارد ریال است که امیدواریم تا پایان سال به تخصیص صد درصد برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز