خبرگزاری کار ایران

رییس حوزه انتخابیه بهشهر ، نکا و گلوگاه :

به کاندیداهای شرق مازندران در رعایت اخلاق نمره قابل قبولی می دهم

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۵۱۲

خوشبختانه تا به امروز گزارش مکتوبی از تخلف ارائه نشد و بنده نیز به کاندیداهای شرق در رعایت اخلاق نمره قابل قبولی می دهم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، فرماندار شهرستان بهشهر در نشست با اصحاب رسانه که امروز در فرمانداری این شهر  برگزار شد با اشاره به اهمیت اخلاق انتخاباتی و رعایت اصول آن اظهار داشت: خوشبختانه تا به امروز گزارش مکتوبی از تخلف ارائه نشد و بنده  نیز به کاندیداهای شرق در رعایت اخلاق نمره قابل قبولی می دهم.
 
سید خالق سجادی  تعداد کل جمعیت در حوزه شرق استان را 319 هزار نفر اعلام کرد و افزود: از این بین حدود 225 هزار نفر افراد واجد شرایط و حدود 10 هزار نفر رای اولی می باشند.
 
وی ادامه داد : شهرستان بهشهر با جمعیت 162 هزار نفری ، حدود 113 هزار نفر واجدین شرایط دارند که از این میان تعداد 5600 نفر رای اولی می باشند.
 
رییس حوزه انتخابیه بهشهر ، نکا و گلوگاه گفت:شهرستان نکا با جمعیت 117 هزار نفری ، 82 هزار واجدین شرایط، حدود 4100 نفر رای اولی و شهرستان گلوگاه با جمعیت 40 هزار نفری ، 29 هزار واجدین شرایط دارد که از این میان 1100 نفر رای اولی می باشند.
 
سید خالق سجادی تعداد شعب اخذ رای در بهشهر ، نکا و گلوگاه را 293 شعبه  اعلام کرد و افزود: در شهرستان بهشهر 129 ، در نکا 122 و در گلوگاه 42 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شد که در مجموع  تعداد 226 شعبه ثابت و مابقی سیار می باشند.
 
همچنین وی تعداد شعب اخذ رای در مناطق شهری بهشهر ، نکا و گلوگاه را 198 و مابقی شعب در روستا می باشند.
 
فرماندار شهرستان بهشهر با اشاره به فعالیت 2500 نیروی اجرایی در این دوره از انتخابات و  انصراف سه تن از کاندیداها  ادامه داد :   کاندیداها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و هر آنچه که برای خود قبول دارند برای رقبایشان  بپسندند و شعائر اسلامی و حرمت ایام فاطمیه حفظ شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز