خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد :

انتخابات یکی از ارکان دموکراسی است

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۸۱۷

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: انتخابات یکی از ارکان دموکراسی است وباید از آن صیانت کرد

به گزارش ایلنا، یحیی یوسف پور روز سه شنبه در همایش بازرسان ستاد انتخابات شهرستان محمودآباد ، اظهارداشت: انتخابات، راهکار برقراری دموکراسی امروز در دنیاست و باید در جهت افزایش مشارکت مردمی حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه حفظ آرای مردم بسیارمهم است ، ادامه داد:بازرسان باید بدون هرگونه جانبداری سیاسی در راستای صیانت از انتخاب وآرای مردم تلاش کنند

یوسف پور اضافه کرد: جلوگیری از تخلفات احتمالی، نظارت بر حسن اجرای قانون و رسیدگی به گزارش های مردمی از دیگر وظایف بازرسان انتخابات است.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد خاطرنشان کرد: دست اندرکاران و به ویژه بازرسان نباید له یا علیه افراد و کاندیداها اظهارنظرعمومی داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای ما مهم این است که همه فرآیند انتخابات به صورت قانونی برگزار شود ،تاکید کرد: همه باید در چارچوب قانون حرکت کنند وما  به عنوان امانتدار آرای مردم باید بستر و زمینه برگزاری انتخاباتی آزاد، سالم و با مشارکت حداکثری مردم را فراهم نماییم.

وی گفت: هدف ستاد انتخابات فراهم کردن زمینه حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خواهد بود  و بدون شک مردم همچون گذشته پای اهداف انقلاب و حفظ ارزش های نظام تا آخرین قطره خون خود خواهند ایستاد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز